INTELIXENCIA VERBAL PARA ALUMNADO

26/01/2015 13:25

O alumnado de  6º de Educación Primaria, xunto co alumnado de todos os cursos da ESO terá unha sesión de formación con Antonio Coque, (autor de varios libros, entre eles: “Intelixencia verbal”).

Antonio Coque é licenciado en dereito e avogado do Ilustre Colexio de Avogados de Madrid. Estudou comunicación na Universidade do Norte de Florida (USA).

Como experto en comunicación imparte seminarios, cursos e conferencias do método Defensa verbal & Persuasión así como en técnicas de comunicación, habilidades sociais, liderado, negociación, mediación, coaching e persuasión útiles para diferentes áreas profesionais en institucións, empresas, centros e organizacións.

Na súa intervención no CPI de Castroverde centrarase na aplicación destas técnicas de comunicación para que o alumnado saiba como resolver conflitos e  mellorar as súas competencias comunicativas.

A sesión terá lugar o luns 26 de xaneiro de 2015, de 13:25 a 14:15 horas e poden asistir os familiares do alumnado que estean interesados.