DATAS E DOCUMENTACIÓN DE MATRÍCULA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

ENTREGA DE NOTAS: 22 DE XUÑO. Este será o derradeiro día para entregar os libros de préstamo (FONDO LIBROS).

MATRÍCULA ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA: Do 20 ao 30 de xuño.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO (CURSO 2022/2023):

-Fotocopia das tarxetas sanitarias dos pais e alumnado

-2 Fotografías tamaño carné actualizadas

-Certificado de empadroamento

-Certificado médico

-Certificado discapacidade (en caso de non telo entregado antes no proceso de admisión)

-Resolución xudicial de separación,divorcio ou convenio regulador (en caso de non telo entregado antes no proceso de admisión)

Os documentos de formalización de matrícula que se poderán recoller na Secretaria do centro en horario de 9 a 14 horas.

Lembramos que, unha vez realizada a matrícula, a familia deberá darse de alta na aplicación abalarmóbil.