blogue demfbustabad

ACCESO A LA WEB DEL PROGRAMA ORIENTA 2020

Programa para Orientación Académcia y Profesional.

Este programa facilita la orientación académico /profesional
Para completar información puede enviar un correo al departamento de Información y Orientación Profesional:
Correo: orientacion.cifp.ferrolterra@edu.xunta.es

ACCEDER AL PROGRAMA ORIENTA 2020

Xogos Populares - Reciclaxe

Excelente colaboración dos compañeiros de madeira, José Rodríguez Cendán e do coordinador do departamento e instalacións e mantemento, o primeiro polos zancos que van acompañadas das suxerencias dos xogos tradicionais e o segundo polas suas peonzas. Reciben os materiais as técnicas de voluntariado da ONG Acción Familiar. É proxecto que pode ter continuación dende outros ciclos.

Xogos Populares - Reciclaxe

Papiroflexia

Actividade compartida dende o ciclo formativo de grao superior e o primeiro de formación profesional básica. É unha actividade que pódese compartir con alumnos das ongs. Desenvolve aspectos cognitivos, de coordinación, traballo en equipo e traballo por proxectos. É unha actividade cun ponente que é escritor como Antón Cortizas e posteriormente tamen colabora un alumno de fp básica impartindo uns aspectos de papiroflexia cos alumnos/as de educación infantil. Parabéns a todos/as.

Papiroflexia con Antón Cortizas

Actividade voluntariado Fundación Amigos de Galicia

Información das diferentes actividades e posibilidade de colaboración a través da Fundación de Amigos de Galicia.

É unha colaboración que tenemos en conta o vindeiro curso. Algunhas teñen moita relación coa formación profesional básica, cos seus contidos e cos contidos do plan de acción titorial.

Fundación Amigos de Galicia

Actividad Complementario Formación (ACF) - Voluntariado

OBRADOIRO IMPARTIDO POLAS TÉCNICAS DA ONG ACCIÓN FAMILIAR

Información de actividades de voluntariado e habilidades sociais impartidas ao alumnos do ciclo superior de educación infantil relacionadas coas actividades de voluntariado tendo en conta o día de celebración do voluntariado e a coordinación que temos con dita ONG.

Acción Familiar

Plan Proxecta - Rede de Centros Escolares Solidarios

CONTEXTO

Desde hai varios anos e coincidindo co inicio da Formación Profesional Básica e que o centro fose un centro integrado de Formación profesional , o CIFP Ferrolterra intégrase na Rede de Centros Solidarios. Este curso colabora desde o Plan Proxecta: 27. Rede de Centros Escolares Solidarios con “ Xoguetes para Todos”. Iníciase con recollida de xoguetes e posibilidade de reciclalos ou arranxalos ou ben construílos e coincidindo con Nadal e a partir dunha suxestión do Departamento de Información e Orientación profesional en colaboración co Proxecta Doas de se se elabora un Arbol de Nadal no que colaboran todas as familias profesionais e a comunidade educativa do centro con ampla implicación