Benvidos á Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Plurilingüe Xesús Ferro Couselo de Valga.

MEMORIA GRÁFICA dos Contratos Programa 2023-24 (fotos actividades)

Compartimos a memoria das disferentes liñas desenvolvidas no marco dos Contratos Programa deste curso 2023-24. Nela atoparedes a descrición das actividades desenvolvidas, fotos das mesmas e o concepto ao que foron destinados os fondos recibidos. Recordamos que este curso 2023-24 participamos nos seguintes Contratos Programa:

LISTAXES de LIBROS DE TEXTO e MATERIAL ESCOLAR para curso 2024/25

As listaxes de libros de texto de 3º e 5º curso son provisionais (pois nas materias de  Lingua Castelá e Lingua Galega está pendente confirmar se usaremos libro ou non, polo tanto non encargar aínda). Confirmaremos tan pronto como sexa posible. Igualmente quedan pendentes as listas de material para estes cursos.

BOLSAS NEAE 2024-25 (Ayudas para anlumnado NEAE)

Xa está aberto o prazo, ata o 13 de setembro de 2024 , para presentar no centro a solicitude para as axudas do Ministerio de Educación para alumnado con necesidades específicas de atención educativa (NEAE). Toda a información neste enlace: BECAS NEAE 24-25.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL curso 2024-25

Boas, durante os días 3 e 4 de xullo podedes chamar ou vir ao colexio para saber se vos concederon as axudas. E a semana do 8 ao 12 de xullo será para vir recoller os vales (e os libros de préstamo). Estos son os prazos:

AXUDAS PARA MATERIAL E PARA LIBROS DE TEXTO:

Proceso de MATRÍCULA para o curso 2024/25

Solicitude de MATRÍCULA: do 20 ao 30 de xuño 2024deben presentar a seguinte documentación:

CALENDARIO ESCOLAR 2023-24 (Días NON lectivos)

Días NON LECTIVOS:

- venres 3 febreiro 2024 (San Blas)

- luns 20 maio 2024 (elexido polos centros educativos de Valga)

BENVIDA ao curso 2023-24 e indicacións para inicio de curso

Estimadas familias: dámos a benvida a un novo curso académico; achegamos este comunicado para dar algunhas instruccións para os primeiros días e recordar o funcionamento xeral do centro.

Listas de LIBROS DE TEXTO 2023/24 e listas de MATERIAL ESCOLAR

Consulta aquí a listaxe de LIBROS DE TEXTO para o curso 2023-24 dos diferentes cursos.

Consulta aquí as listas de MATERIAL ESCOLAR para o curso 2023-2024 dos diferentes cursos:

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PARA 2023/24

Xa está publicada no taboleiro do centro a resolución provisional das axudas concedidas. O prazo de reclamacións remata o xoves 29 de xuño e despois comezaremos a facer a entrega dos vales de libros e material a partir do venres 29 xuño, de 10:00 a 14:00 h. e durante a semana seguinte.