DESCOBRE O PODER DA TECNOLOXÍA NOS NOSOS OBRADOIROS DE ROBÓTICA, PROGRAMACIÓN E REALIDADE AUMENTADA

Enviado por Anónimo o Sáb, 06/05/2023 - 19:54

Temos o pracer de informar que organizamos unha serie de actividades innovadoras e emocionantes para os nosos ALUMNOS E ALUMNAS e as súas FAMILIAS. Desde obradoiros de pensamento computacional, robótica e programación, ata a creación de proxectos de realidade aumentada, ofrecemos un ambiente divertido e educativo para que as crianzas aprendan e se desenvolvan. O noso obxectivo é fomentar a curiosidade e o amor polo aprendizaxe nas nosas crianzas, mentres que ao mesmo tempo lles brindamos a oportunidade de compartir e disfrutar de tempo de CALIDADE  en FAMILIA. ¡Non perdas a oportunidade de unirte a nós e vivir esta emocionante experiencia! Únete a nós no colexio Seis do Nadal  e descobre todo o que temos para ofrecer.

Animádevos…vinde o este luns 8 a partir das 16.00 horas polo Seis. Agardamos por vós no colexio para unha tarde de aprendizaxe e diversión.