XA ESTÁ AQUÍ ¡!!! XA CHEGOU O VERÁN!!!!

Enviado por ninesrey o Mar, 22/06/2021 - 10:28

Benqueridas familias:

No día de hoxe finaliza o curso 2020/21. Un curso cheo de sentimientos diversos: inseguridades, preocupacións, medos, inquedanzas, incertezas, superacións, esperanzas, desenvolvementos, apoxeos, confianzas, desafíos, decisións, esperas, logros, conquistas,…..

Dende o Equipo Docente e non docente queremos agradecervos o compromiso e a responsabilidade coa que asumíchedes todos os cambios derivados desta situación tan incerta e atípica que nos tocou vivir.

Unha vez máis decirvos que o éxito do curso foi un logro  de todo este gran Equipo Humano do que formades parte mestres e mestras , alumnos e alumnas, nais e pais, titoras e titores legais,  auxiliares técnicos educativos , conxerxes,  ANPA, clubes, persoal de limpeza, monitoras, …..Grazas a tod@s

O verán é un tempo marabilloso para coller forzas.

Feliz verán  !!!!! Afouteza Seis!!!

( categories: )