Recomendámosche

25N. DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Ainda que sabemos que debemos educar en igualdade durante todo o ano, hai datas que aínda cómpre sinalar no calendario como é o 25 de novembro: Día contra a Violencia Machista. Por iso, deixamos aquí o enlace ao programa "Construimos igualdade" levado a cabo polo CIM do Concello de Muros. É un material moi atractivo e didáctico que nos será de gran utilidade nas aulas.

NOVEMBRO. MES DA CIENCIA EN GALEGO NAS BIBLIOTECAS ESCOLARES.

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER AOS RECURSOS DA PÁXINA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES

EXPLORANDO A CONTORNA

Coa primavera e o bo tempo chegan as andainas para coñecer a contorna que facemos todos os cursos por estas datas. Estamos felices de recuperar as actividades que levabamos anos sen poder realizar. Nesta ocasión, as fotos son do alumnado de 4º que hoxe foron aos petróglifos da Laxe das Rodas e á lagoa de Louro.

XOGOXOVES NA BIBLIO

Continuamos cos xogos nas tardes dos xoves na biblioteca escolar e a cousa vaise animando. Alumnado, familias e mestras divírtense xogando na biblio cada xoves pola tarde.

LETRAS GALEGAS 2023

O pasado martes 16 de maio, celebramos na nosa escola o Día da Letras Galegas. Nesta ocasión, e logo dos ensaios en días anteriores, bailamos todos/as ao son da muiñeira, grazas  ao acompañamento das gaitas e a percusión de familiares e mestres/as. De seguido, o alumnado de 6º  titorizou os xa tradicionais xogos populares que transcurriron nun ambiente festivo e alegre.

Deste xeito, logo de aprendermos nas aulas da importancia da nosa literatura e coñecer ao autor homenaxeado: Francisco Fernández del Riego, conmemoramos esta data da mellor das maneiras: disfrutando e xogando EN GALEGO.

OBRADOIROS TECNOLÓXICOS

Hoxe, coincidindo co Día da Familia, a nosa ANPA agasallounos cuns obradoiros tecnolóxicos a cargo de Vermislab que aproveitamos e disfrutamos moito. O alumnado de 5º e 6º estivemos aprendendo programación nas aulas de informática e o resto do cole disfrutamos moito coa robótica no ximnasio.

Grazas á nosa ANPA por facilitarnos esta experiencia!

ENTROIDO CURSO 2020/2021

ENTROIDO 2021

Quedarnos sen Entroido

non o imos consentir

de un xeito diferente

ímonos divertir.

Os mandados do Facundo

comezan este luns  oito

debuxar unha estreliña

e xa ves que non é moito.

LUNS 8 DE FEBREIRO

PARA CHEGAR A COMPOSTELA

NA TESTA PINTA UNHA ESTRELA.

MARTES 9 DE FEBREIRO

O CAMIÑO XA NON VES,

PON O XERSEI DO REVÉS.

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA O VERÁN 2020.

III CONCURSO LITERARIO MANUEL FABEIRO

Querido alumnado e familia:

Non imos deixar que nos paralice o virus COVID-19 así que dende a nosa biblioteca preséntase o III Concurso de relatos curtos "Manuel Fabeiro Gómez". Dada esta situación excepcional, vémonos na obriga de modificar as bases, aceptando que os relatos dos rapaces/as se realicen dende a  casa e modificando tamén as datas para a presentación.  É unha proposta máis como actividade de expresión escrita que poderemos realizar nestes días na casa. Lembrade: Planifica, redacta, revisa e corrixe cantas veces sexa necesario; pasa a limpo de xeito manuscrito ou impreso e queda listo para presentar cando se reinicien as clases. Non esquezades ler con atención as bases!
Animamos ás familias a que tamén participen cos seus relatos. Todos podemos ser escritores/as por un día!. Incluso podemos plantexalo como unha actividade familiar onde cada un vaia escollendo os seus personaxes, a súa trama e o seu desenlace, poñendo en común as historias máis disparatadas, divertidas ou emotivas. En período de confinamento e aburrimento, deixa renda solta á creatividade!.
Dende a biblioteca queremos mandar unha forte aperta para todos/as e moito ánimo.
"Para viaxar lonxe, non hai mellor nave que un libro" (Emily Dickinson)
E coma sempre, FELICES LECTURAS!!

RECOMENDACIÓNS LECTURA NADAL 2019

Xa está dispoñible en arquivo pdf as lecturas para este NADAL 2019.

Por este Nadal agasalla un libro e le moito. Bo Nadal!Guiño