Animación á lectura

VI CONCURSO DE RELATOS CURTOS MANUEL FABEIRO GÓMEZ

Un ano máis a nosa biblioteca presenta o Concurso de relatos curtos Manuel Fabeiro Gómez. Con el pretendemos fomentar e incentivar o valor da expresión escrita entre a nosa comunidade educativa; e por iso, animámosvos a todos e todas a que participedes e nos contedes algunha historia, anécdota ou ocorrencia que vos pase polo maxín. Só tedes que lembrar que debe facer referencia dalgún xeito a algunha civilizacion da historia, colleres un papel e un lapis e deixar que voe a vosa imaxinación.

Premendo na imaxe accederás ás bases do concurso.

Boa viaxe!!

BASES CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL

LECTURAS FÓRA

Que ben se nos dá, agora que chega o bo tempo, sair ao patio a disfrutar da lectura en grupo. Estrenamos a asemblea do patio e temos que dicir que se está xenial lendo ao aire libre.

CONTACONTOS NA BIBLIO. 08.06.2023

Hoxe no recreo o público que pasou pola biblioteca quedou impresionado pola calidade dos espectáculos. Tiveron tanto éxito que as risas e os aplausos escoitábanse de lonxe.

O alumnado de 5ºA máis que un contacontos fixo unha pequena representación teatral que lles quedou xenial, e Simón de 6ºA, levou a cabo un monólogo que nos deixou a todos/as coa boca aberta.

CANTO TALENTO NA NOSA BIBLIO!!!

OBRADOIRO DE LOCUCIÓN CHARO PITA

Nesta biblioteca é un non parar! Hoxe tivemos un obradoiro de locución e expresión oral a cargo de Charo Pita. O noso alumnado de 4º traballou a expresión oral e a locución radiofónica como formación para o traballo na RADIO REXOUBA. Como sabedes, este curso fomos seleccionados para formar parte do programa "Radio na Biblio" e, xunto cos cambios previstos na nosa biblio, estamos moi ilusionados/as coas sorpresas e os retos que temos por diante.

DÍA DO LIBRO 2023

Aquí vos deixamos a mostra do ben que o pasamos hoxe nos acompañamentos lectores que levamos a cabo para celebrar o Día do Libro. Preme na imaxe.

CONTACONTOS BENXAMÍN NA BIBLIOTECA

Hoxe o alumnado de 1º e 2º disfrutou moito coa visita do contacontos Benxamín. E na biblio xa estamos preparando os apadriñamentos lectores que tanto nos gustan para celebrar o Día do Libro. Esta biblio non para!

DÍA DA POESÍA 2023

Canta, meniña,
na beira da fonte;
canta, daréiche
boliños do pote...

Para conmemorar o Día da Poesía fixemos un pequeno festival onde cada grupo interpretou un  poema musicado que tiña preparado con antelación.

Os nosos/as artistas disfrutaron volvendo subir ao escenario! Aquí vos deixamos un video resumo das actuacións.

DÍA DO LIBRO.23 DE ABRIL DE 2020.

O DÍA DO LIBRO NO ARTAZA

Como o día 23 de abril é o Día do Libro, as mestras e mestres fixemos un conto para celebralo con vós. Agardamos que vos guste!

"A liberdade é unha libraría"

(Joan Margarit, Premio Cervantes 2019)

CLICAR:  A AVENTURA DE ROQUE NO MAR

A AVENTURA DE ROQUE NO MAR

Clicar: Carabuñas

CARABUÑAS

O equipo de Ed.Infantil déixavos unha cadea de contos. Botádelle unha ollada!

MATERIAIS EDUCATIVOS DE BALDE DAS EDITORIAIS

Baía_Edicións_Logo

Campaña "Con vós na casa": Descarga de lecturas para tódalas idades

Catro Ventos

Como liberar o potencial do voso neno: Kit completo de actividades Montessori 0-2 anos

O Papagaio

Campaña "Olla O Papagaio": Descarga de exemplares do xornal

Kalandraka

Contos contados en Kalandraka TV

Kalandraka

Dende o seu grupo A Xanela do Maxín ofrece o video completo da obra: A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza.

Urco

Están a preparar unha serie de ebooks con relatos selectos dos seus títulos máis míticos. Xa tedes algún dispoñible en formato .epub

Aira editorial

Podedes descargar o novo cómic, "Carriandola"