AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

DÍA 9 DE XULLO: publicación de listaxes provisionais de admitidos/as e excluídos/as.

DÍA 14 DE XULLO: publicación de listaxes definitivas de admitidos/as e excluídos/as.

Poden consultar as listaxes na WEB  da XUNTA : EDUCACION>FONDOLIBROS>CIDADÁN, no taboleiro do vestíbulo do centro ou ben chamando aos teléfonos 886159195/886159191.

ENTREGA DE VALES:

DÍA 14 de XULLO, de 10:00h ata 13:45h: ALUMNADO QUE VAI CURSAR 1º.

DÍA 15 de XULLO, de 10:00h ata 13:45h: ALUMNADO QUE VAI CURSAR 2º.

DÍA 16 de XULLO, de 10:00h ata 13:45h: ALUMNADO QUE VAI CURSAR 5º e 6º.

DÍA 19 e 20 de XULLO de 10:00h ata 13:45h aqueles/as que non puideron vir na súa quenda.

* O reparto de vales de material para o alumnado que cursará 3º e 4º farase en setembro cando recollan os libros de texto. As datas de recollida comunicaranse a primeiros de setembro.

*Os ordenadores para o alumnado de 5º e 6º tamén se entregarán en setembro (serán informados/as da data a primeiros de setembro)