Cambio de empresa na actividade de Robótica

Recentemente recibimos a lamentable noticia de que a empresa que se comprometera orixinalmente a impartir a actividade extraescolar de Robótica finalmente non ía facelo.

Por sorte, deuse atopado unha alternativa: ofertaremos a mesma actividade a través da empresa Actividades Extraescolares y Formativas Ocio y Deporte de Galicia, SLU.

- Mantense o horario: os martes, de 16:00 a 17:00h, de outubro a xuño (ata o día 15).

- Sube lixeiramente a mensualidade: agora o prezo da actividade é agora de 28€ por persoa ao mes.

- En principio, xs usuarixs non teñen que aportar material.

Esta información xa está actualizada no cadro de actividades do apartado de extraescolares e no correspondente formulario de inscrición.

Agardamos que as familias inscritas na actividade manteñan o seu interese e que esta poida saír adiante en outubro. Grazas.