REVISTA DIXITAL · 2023-2024

Estimadas familias:

Este curso puxemos en marcha a revista dixital do colexio: "Caderno de viaxe" na que facemos unha viaxe por algunhas das actividades que se fixeron cos nenos e nenas durante o curso 2023/24.

Agardamos que vos guste.

Clica nas ligazóns para acceder á Revista Dixital

CARTA DE DESPEDIDA DE CANDELA · 2024

O luns 17 de xuño, chegou a carta de despedida da nosa mascota da biblioteca Candela.

Bo verán.

LIBROS DE TEXTO · CURSO 2024-25

XORNADA DE XOGOS DE MESA

O venres 14 de xuño, todo o alumnado do centro participou na Xornada de Xogos de Mesa 2024 que foi impartida pola tenda Chafarís de Santiago de Compostela.

ACTIVIDADE INTERXERACIONAL · 2024

O xoves 13 de xuño, o alumnado de 5º e 6º EP participou na Actividade Interxeracional impartida pola terapeuta ocupacional do Centro de Día de Porto do Son Nerea Teira, para commemorar o Día Mundial de toma de Conciencia do Abuso e Maltrato na Vellez e para concienciar os máis novos desta problemática.

EXCURSIÓN A MARCELLE NATUREZA

O mércores 12 de xuño, o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria realizou unha excursión ao parque zoolóxico de Marcelle Natureza en Outeiro de Rei (Lugo), para aprender e coñecer máis sobre o medio natural e a vida dos animais.

Clica na foto para acceder ao álbum de fotos da actividade

MESA REDONDA CON EXALUMNADO DO CENTRO

O martes 11 de xuño, exalumnas e exalumnos do centro participaron nunha mesa redonda co alumnado de 5º e 6º EP para compartir as súas experiencias na ESO, nos ciclos e na universidade. Para aconsellar e orientar ao alumnado cara a nova etapa que agora comeza. E tamén para respostar ás súas incertidumes, inquedanzas, medos...

Moitas grazas por colaborar connosco. Moita sorte.

SAÍDA DIDÁCTICA: MUSEO DE PONTEVEDRA

O venres 7 de xuño, o alumnado de Educación Infantil, 3º e 4º de Educación Primaria realizaron unha saída didáctica a Pontevedra para visitar o Museo de Pontevedra e xantar no Lago Castiñeiras.

Clica foto para acceder ao álbum de imaxes da actividade

A XANELA DO MAXÍN: SORPRESA

O mércores 5 de xuño, o alumnado de Educación Infantil, 1º, 2º e 3º de Educación Primaria participou na actividade de contacontos Sorpresa impartida por A Xanela do Maxín para celebrar o 5 de xuño como Día Mundial do Medioambiente.

Esta actividade está enmarcada no Plan de Mellora das Bibliotecas Escolares do centro.

CONTACONTOS: SUPERAVOA

O luns 3 de xuño, o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º EP participou na actividade impartida polo escritor e ilustrador David Rodríguez que nos presentou o seu libro Superavoa, e que foi ofertada pola Editorial Anaya.

Grazas David e Uxía