Novas
INFORMACIÓN CURSOS ANTERIORES
DOCUMENTO FORMALIZACIÓN MATRÍCULA (ANEXO III-1)
INICIO CURSO 20/21
HORARIO DE ATENCIÓN DO EQUIPO DIRECTIVO CURSO 2020/21.
INFORMACIÓN PARA AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO 2021/22
ANEXOS I E II (SOLICITUDE FONDOLIBROS)
Horario escolar 2020-21
DE LUNS A VENRES
DE 9:40 a 14:40
SAÍDA DE COMEDOR 15:45
ALUMNADO QUE NON COME NO COMEDOR SAÍDA 14:40
INFORMACIÓN SOBRE OS PRAZOS DE RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN (DEBEN ACCEDER AO APARTADO DE SECRETARÍA)
PROCEDEMENTO DE REPARTO DE MÁSCARAS
ENQUISA FAMILIAS PREVENCIÓN DE ADICCIÓNS 5º e 6º de Educación Primaria
AXUDAS PARA AS FAMILIAS FUNDACIÓN AMIGOS DE GALICIA
PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN Á NOVA SITUACIÓN, VERSIÓN 2
videoconferencia formación Aula Virtual para familias
IMPRESOS CONTROL COVID FAMILIAS
MENÚ ALERXIA CEFALÓPODOS XUÑO 2021
MENÚ ALERXIA PROTEÍNA DO LEITE XUÑO 2021
MENÚ ALERXIA OVO-LEITE XUÑO 2021
MENÚ ALERXIA PEIXE-LEITE XUÑO 2021
MENU MARZO 2021 PROTEÍNA DO LEITE E PEIXE
MENÚ MARZO 2021 PORTEÍNA DO LEITE
GUÍA DE OBTENCIÓN DE CERTIFICADO DE PENAIS
MODELO XUSTIFICACIÓN DE AUSENCIAS LONGAS DO ALUMNADO
FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA. PARA O ALUMNADO NOVO (DO 1 AO 10 DE XULLO)
IMPRESO A CUMPLIMENTAR (ANEXO III-1 )
SOLICITUDE DE PRAZA DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2020/21
ADMISIÓN ALUMNADO: FORON ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS EN PRAZO.
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2020/21
- MOTIVADO POLA SITUACIÓN ACTUAL, FOI PRECISO ADAPTAR AS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS, DESPOIS DE SER VALIDADAS POLAS INSPECCIÓN EDUCATIVA QUEDAN Á DISPOSICIÓN PÚBLICA PARA A SÚA CONSULTA.
RESTABLECEMENTO DO PRAZO DE ADMISIÓN. (DO 11 ao 18 de maio)
https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31003
MOI IMPORTANTE CHAMAR POR TELÉFONO ANTES DE ACUDIR AO CENTRO 986794016-636662173
INSTRUCCIÓNS DA XUNTA DE GALICIA PARA O 3º TRIMESTRE.
Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia
- ENTREGA MATERIAL DIDÁCTICO:
Entre os días 21 e 23 de abril entregarase nos domicilios o material didáctico do alumnado, correspondente ao 3º trimestre, repaso ou reforzo. É moi importante que revisen as direccións e nos remitan as correccións, ao correo do centro, en caso de ser necesario. (as direccións son as que figuran en Abalarmóbil)
- INFORMACIÓN SOBRE O 3º TRIMESTRE. (a día 17/04/20)
https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30850
- NOVA FERRAMENTA DE COMUNICACIÓN.
LIÑA DE TELÉFONO: 636662173 (horario de atención 10:00 A 14:00 de luns a venres)
- ! As familias usuarias de comedor, que lles corresponde aboar os prezos públicos, teñen que xerar os impresos correspondentes ao mes de marzo desde ABALARMÓBIL, para efectuar o pagamento. (servizos complementarios-comedor)
- INFORMACIÓN SOBRE A AXUDA COMPENSATORIA POR NON USO DE COMEDOR.
*PODERÁN SOLICITALA AS FAMILIAS USUARIAS QUE ABONAN 0 € OU 1€ POR DÍA DE SERVIZO
* DESDE O31/03/2020 ATA O 06/04/2020
*FARÁN A SOLICITUDE NA SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA https://sede.xunta.gal (código de procedemento ED601B)
*EN CASO DE NECESITAR AXUDA SOLICITARANA NO CENTRO VÍA TELEFÓNICA EN HORARIO DE 10:00 A 13:00 (986794016)
E REMITINDO A INFORMACIÓN AO CORREO DO CENTRO ceip.xoaquin.loriga@edu.xunta.gal
* TODA A INFORMACIÓN ESTÁ RECOLLIDA NA ORDE do 27 de marzo de 2020
https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20200330_comedores.pdf
- INFORMACIÓN PARA FAMILIAS SOBRE TAREFAS DO ALUMNADO: NO APARTADO "ALUMNADO" DA MARXE ESQUERDA, PICAR EN "TABOLEIRO".
TAMÉN PODEDES ACCEDER AO BLOG DO CENTRO E ENTRAR NO BLOG DE CADA CURSO. https://xoaquinloriga.blogspot.com/
En caso de que non aparezan os blogs de cda curso SELECCIONADE A VERSIÓN WEB (AO FINAL DO BLOG)
- ANUNCIOS RELATIVOS ÁS ORDES DAS AUTORIDADES COMPETENTES, DEBEN ENTRAR NA WEB. https://www.edu.xunta.gal/portal/
PICADE NESTA IMAXE E DESCARGADE A APP ABALARMOBIL:
- PARA TER UNHA CANLE MÁIS DE COMUNICACIÓN.
- NESTA AVALIACIÓN SERÁ O MEDIO DE ENVÍO DE ENVÍO DOS BOLETÍNS.
*! AS FAMILIAS QUE NON DISPOÑAN DESTA FERRAMENTA, E O SOLICITEN , PODERÁN RECIBIR OS BOLETÍNS DE FORMA EXCEPCIONAL, POR VÍA CORREO ELECTRÓNICO.
MATRÍCULA 2020/21 ampliarase o prazo ata unha semana despois da volta ás aulas.(entrade no apartado "secretaría")
Benvidos/as á web do noso colexio. Pasea polos menús para informarte das distintas actividades que facemos. Podes ver fotografías das actividades que realizamos no apartado "Galerías" e picando na ligazón ao noso blog "O Camiño".
Está dispoñible a información sobre as axudas para libros e material escolar no apartado de secretaría.
PODEDES CONSULTAR A LISTAXE DE ADMITID@S PARA O CURSO 2019/20, NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO E NOS ARQUIVOS ADXUNTOS NESTA PÁXINA.
Nos arquivos adxuntos desta páxina atoparedes información sobre a avaliación individualizada de 3º de Educación primaria.
Pódese consultar todo o proceso de matrícula picando no apartado de secretaría (marxe esquerda).
Para calquera dúbida sobre o funcionamento do centro, admisión do alumnado ou servizos complementarios, podedes visitarnos no horario de atención do equipo directivo, chamar ao teléfono do centro ou enviar as dúbidas e consultas ao correo do colexio.
RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS A COMEDOR ESCOLAR arquivo final páxina
No apartado de secretaría podedes descargar documentación de interese do centro: PEC, Plan de convivencia, Protocolo de Protección de datos, obxectivos mínimos a conseguir, procedemento de reclamación de calificacións, etc.