blogue deDiego Otero

Os anuncios de 6º

O alumnado de 6º de primaria estivo a traballar este terceiro trimestre na expresión oral, e para elo realizou actividades de presentación, oratoria,...

Entre todas estas actividades cabe destacar a elaboración por parte de cada alumno/a da presentación dun anuncio dun oficio, negocio ou establecemento. Algúns decidiron crear o anuncio sobre un negocio inventado mentres outros prefiriron anunciar algún dos negocios situados en Burela.

A continuación podedes ver algúns dos anuncios creados polos nosos nenos/as:

Adrián: Perruquería Enredo

Alba: Centro de Día "Coidando de Vós"

Amina: 3A Consultores

Lara: Centro Veterinario A Marosa

Iria: Profesión "Enfermeira"

Efren: Clínica EMD:

Sara: Pastelería A Mariña

Jorge: Pinceladas de Cor

Jaume: Ferretería Martelo

O alumnado de 6º aprende a debater

Ao longo desta última semana o alumnado de 6º de primaria estivo a realizar actividades para aprender a debater cos seus compañeiros/as de forma respetuosa.

Para elo o primeiro foi elixir un tema de actualidade sobre o que debater, temas moi interesantes pero tamén algún deles un pouco polémico.

Unha vez que se elixiron os temas a tratar, dividíronse en grupos de 3-4 nenos/as e repartironse os temas entre eles según as súas preferencias.

Xa cos temas decididos e os grupos feitos cada grupo tivo que buscar información para defender a postura do "sí" ou o "non". E a continuación facer un pequeno guión que lles axudase a defender a súa opinión durante a celebración do debate.

Hoxe venres o alumnado de 6ºA foi ata a aula de Polos Creativos e alí, aproveitanto o espazo e materiais da Radio Escolar, realizaron 4 debates sobre temas moi interesantes.

Nas seguintes imaxes podedes ver a celebración dos catro debates:

Investigación con animais en laboratorios:

- Jorge, Efrén e Eric defenderon o "SI"

- Lara, Hugo, Jean Paul e Neidia defenderon o "Non"

Na sociedade actual hai igualdade total entre homes e mulleres.

- Álvaro, Lucas e Sara defenderon o "SI"

- Noa, Uxía e Gabi defenderon o "Non"

Asignatura de relixión nos colexios.

- Adrián, Iván e Christiano defenderon o "SI"

- Amina, Jaume e Javi defenderon o "Non"

Redes sociais e móbiles en menores de 14 anos:

- Iria, Adrián e Mila defenderon o "SI"

- Daleska, Paula e Alba defenderon o "Non"

En 6°B realizaron a mesma actividade, tratando os temas: "Pena de morte", "Prostitución",  "A igualdade no deporte" e "Os touros".

Cartas de Amor... de Amigo

Este pasado 14 de febreiro, día de San Valentín, cada alumno/a de 5ºA realizou unha fermosa postal de "Amor.. de Amigo" para un dos seus amigos/as. Posteriormente cada neno/a dedicoulle ao seu amigo/a unhas fermosas palabras nas que lle comentaba ao seu amigo/a, porque o quería tanto, as cualidades que máis lle gustaban deste/a ou incluso algún detalle bonito que lles ocorrera a ambos desde que se coñecen.

Aquí podedes ver tódolos vídeos destas fermosas dedicatorias. Esperemos que vos gusten!

Dedicatoria JORGE A IRIA

Dedicatoria GABI A DALESKA

Dedicatoria DALESKA A GABI

Excursión a A Coruña. Acuario-Domus-Casa das Ciencias

No seguinte vídeo podedes ver un pequeno resumo do que foi a nosa excursión a A Coruña do día 9 de febreiro. Como podedes ver aproveitamos moi ben o día visitando pola mañá o Aquarium Finisterrae e a Domus, e pola tarde a Casa das Ciencias, na que ademais accedimos ao Planetario e disfrutamos do visionado dunha impresionante película da desaparición dos dinosaurios.

Canto desfrutamos e aprendimos.

Esperemos ter moitas máis viaxes así!!