Benvida

Benvidos a paxina web do CEIP O Vicedo, nela veredes reflexada a actividade da nosa comunidade educativa. O noso é un colexio público cunhas instalacións amplas e de calidade, un persoal cualificado e implicado, nun entorno integrador que permite o total desenrolo das capacidades dos nosos alumnos sen discriminación e fomentando o respeto á nosa cultura e ao noso medio ambiente.

NOVA RUTA

A partir do próximo curso contamos cunha nova ruta de transporte escolar. Solicita máis información!

VANTAXES DE ESTUDAR NO NOSO CENTRO EDUCATIVO

PODCAST LUISA VILLALTA

FAI CLIC NA IMAXE PARA ACCEDER AO AUDIO:

MATRÍCULA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN CURSO 2024/25

BOLSAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NEAE (CURSO 2024/2025)

Toda a información AQUÍ

O ESTROBO 2023

TABOLEIRO DE NOVAS

Festival fin de curso 22-23

Queremos compartir con vós a emocionante experiencia do noso festival de fin de curso. O escenario encheuse de talento, risas e aplausos mentres o noso alumnado amosaba as súas habilidades artísticas. Foi unha celebración inesquecible. Agradecemos a todos os participantes e espectadores pola súa entrega e apoio.

Fai clic na imaxe para ver o vídeo.