WEBQUEST DE BALONCESTO

As webquest son ferramentas didácticas que consisten nunha investigación guiada, con recursos de Internet que permite o uso de habilidades cognitivas superiores, o traballo cooperativo e a autonomía dos/as alumnos/as.Facilitan o desenrolo de competencias da sociedade da información. Parten dunha tarefa motivadora que provoca procesos de pensamento superior.Unha webquest presenta a seguinte estrutura:

• Introdución
  • Tarefa
  • Proceso
  • Recursos
  • Avaliación
  • Conclusión
  • Autores.
A continuación recollemos catro exemplos de webquest adicadas ao baloncesto e adapatadas para o alumnado do Terceiro Ciclo de Primaria (para abrir as páxinas terás que clicar nos enlaces). Espero que vos gusten e que vos sirvan para mellorar os coñecemento de baloncesto.

1. "Aprendemos baloncesto". Webquest acerca da historia, das regras básicas e dos fundamentos técnicos.
  2. "Que é o baloncesto?". Historia, regulamento, minibasket.
  3. "O baloncesto, un deporte magnífico". Tipos de xogadores. Faltas personais. Medidas do campo.
  4. "O baloncesto". Para elaborar unha sesión de adestramento.