LISTAXE LIBROS DE TEXTO CURSO 2024/2025

No arquivo adxunto aparecen os libros de texto para o curso 2024-2025.

PUNTO LARANXA

Informamos a toda a comunidade educativa da implantación do Punto Laranxa no centro, tanto de forma física (caixa de correo na entrada do cole)  como caixa virtual (na web do cole).

Trátase dun espazo onde calquera persoa pode comunicar de forma totalmente anónima unha situación de posible acoso ou ciberacoso escolar.

Estará xestionado polo equipo ACAE (Actuación contra o acoso escolar), e así o alumnado terá un equipo de referencia ao que dirixirse.

Os asuntos que comentedes serán tratados co máximo respecto, discreción e confidencialidade.

NON QUEDES CALADA/O, ESCOITÁMOSTE!!

ÁBRESE O PRAZO DE FONDO DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR (21 DE MAIO-21 DE XUÑO)

Poden atopar toda a información no ficheiro adxunto

CONCRECIÓN CURRICULAR

BECAS ALUMNADO NEAE 2024/2025

Para ter máis información PICA na imaxe.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE ADMISIÓN DEFINITIVA

Hoxe publícase a listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2024-2025.

Podedes acceder cun certificado electrónico en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado para ver a publicación.

O alumnado que solicitou praza para 4º de E.I, 1º de E.P, 4º de E.P, 5º de E.P e 6º de E.P foi admitido de forma definitiva.

ENQUISA DO PLAN DE MELLORA

Mediante este cuestionario, completamente anónimo, queremos coñecer a vosa opinión sobre algúns aspectos relacionados co funcionamento e organización do noso centro educativo co obxectivo de realizar o PLAN ESTRATÉXICO DE MELLORA (Programa PROA+) coas achegas de toda a comunidade educativa.

Grazas pola vosa colaboración.

PROFESORADO:Acceso á enquisa

FAMILIAS: Acceso á enquisa

PAS/CONCELLO: Acceso á enquisa

ALUMNADO: Acceso á enquisa

EQUIPO DIRECTIVO: Acceso á enquisa

VACANTES CURSO 24-25

RESERVA ALUMNADO 6º DE EP NO IES DO BARRAL

Todo o alumnado que fixo a reserva no instituto obtivo praza

Estas listaxes podedes consultalas polos seguintes medios:
1.- No taboleiro de anuncios do IES do Barral
2.- Entrando coa chave 365, certificado dixital o contrasinal de educación na aplicación de admisión: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/
Unha vez dentro da aplicación deberán ir ao punto 2. solicitudes e dentro de solicitudes, as miñas solicitudes.

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2024-2025

ADMISIÓN pódese facer a través da aplicación"admisiónalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)o formulario normalizado (ED550Bou de forma presencial na secretaría do centro onde terán a súa disposición o impreso de solicitude de admisión. O prazo de presentación estará comprendido entre os días 1 de marzo e o 20 de marzo.

Só se poderá presentar a solicitude de admisión nun único centro, no caso de entregar en varios perderá os dereitos de prioridade que poidan corresponder.

DOCUMENTACIÓN QUE SE ENTREGARÁ NO CENTRO:

- Impreso de solicitude de admisión cuberto.

- Fotocopia da folla do libro de familia na que está inscrito a nena ou neno ou DNI do mesmo.