BENVIDA

Teléfonos: Administración 881.960.989. Conserxería: 881.960.980
ACCEDA A UNHA VISITA VIRTUAL Ó CENTRO PREMENDO AQUÍ

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL

Con data do 5 de xullo publícanse as listaxes definitivas de persoas beneficiarias de libros de texto do Fondo Solidario e axudas para adquisición de material escolar.

As persoas interesadas poden acceder aos seus datos na aplicación Fondo Libros coa chave 365 ou certificado dixital.

A entrega de vales e libros ás persoas beneficiarias realizarase con carácter xeral no mes de setembro.

Poderanse recoller vales o día 9 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 h na secretaría do centro. Só se entregarán vales ás persoas solicitantes, coa debida acreditación de identidade.

AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024-2025

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS

Estes listados publícanse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do recinto escolar

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días hábiles seguintes ao da publicación da listaxe provisional: Días 3 e 4 de xullo, de forma presencial no centro educativo.

Horario de atención ao público: de 10:00 a 12:00 horas.

REUNIÓN FAMILIAS DE ALUMNADO DE 3 ANOS

O vindeiro mércores día 26 de xuño, ás 11:00, terá lugar no Salón de Actos do centro unha reunión coa Dirección e Profesorado de Educación Infantil cos pais/nais/titores do alumnado de novo ingreso, que para o vindeiro curso 2024-2025 estarán escolarizados en 4º curso de Educación Infantil (Educación infantil 3 anos).

Contamos coa súa asistencia!

Asimesmo, lembramos que o prazo de matrícula está aberto desde o 20 ata o 30 de xuño.

MATRÍCULA 2024-25

Comeza o periodo de matrícula para o alumnado de Educación Infantil e Educación Primaria. O prazo de presentación da documentación é do 20 ata o 30 de xuño (ambos inclusive).

A documentación a aportar é a seguinte:

Impresos de matrícula (os 2 modelos)

Autorizacións

4 fotografías

Fotocopia da tarxeta sanitaria

Convenio regulador/sentencia divorcio, se é o caso.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025

Están publicados no taboleiros de anuncios do centro os listados de libros de texto dos diferentes niveis para o curso 2024-2025.

Podedes atopalos no arquivo adxunto.

1º PREMIO NO REBUMBIO MATEMÁTICO 2024

O equipo formado polo alumnado de 6ºA do noso centro e a profesora Dna Isabel Vázquez acadaron o primeiro premio no Rebumbio Matemático 2024 e serán os representantes da nosa comunidade autónoma na Final Nacional que se celebrará no mes de Xuño en Madrid.

NORABOA AOS NOSOS

CAMPIÓNS!

CORRELINGUA 2023-24

O pasado día 10 de maio, o noso centro participou no Correlingua 2023-24 para reinvindicar o uso do galego. Eiquí oe enlace do artigo da Voz de Galicia.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR - CURSO 2024-2025

Con data do 20 de maio publicouse no DOG a  ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

EXTRACTO DA ORDE:

Beneficiarias

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a seguir:

a) Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (EP), e en 1º, 2º, 3º e 4º de ensino secundario obrigatorio (ESO).

b) Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, e en educación especial (EE), así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

c) Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP, ESO e EE.

Prazo de presentación de solicitudes

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2024.

LETRAS GALEGAS 2024. COLABORACIÓN NO ACTO DA UNIVERSIDADE DA CORUÑA

O pasado día 15 de maio, a Universidade da Coruña celebrou o Día das Letras Galegas coa lectura de poemas da autora homenaxeada este ano, a escritora coruñesa Luisa Villalta.

O noso alumnado quixo colaborar e alí asistiron alumnas e alumnos de 6º de Primaria coa súa profesora para ler unha selección de poemas.

Deixamos aquí unha ligazón para ler a nova na web da UDC:

A UDC celebra as Letras Galegas 2024