Benvidas/Benvidos a un novo curso.

Unha vez feita a adscrición do profesorado seguimos avanzando na preparación do novo curso.

Nestes primeiros días o profesorado que titoriza alumnado de nova incorporación ao centro porase en contacto, vía telefónica, coas familias para ir explicando o inicio do curso.

A aplicación Abalar non se actualiza ata o día 9, polo que o novo profesorado non pode acceder ás familias do alumnado.

Para facilitar o desenvolvemento do protocolo de adaptación ao Covid, o Claustro decidimos manter os mesmos grupos que o curso pasado.

Nos próximos días colgaremos na Páxina Web a planificación de Entradas e Saídas que será igual que o curso pasado.

O primeiro día que non traian todo o material, xa o irán traendo de forma gradual ao longo da primeira e segunda semana de curso.

As cores dos mandilóns de Infantil serán:

• 4º de Infantil (3 anos): verde.

• 5º de Infantil (4 anos): amarelo.

• 6º de infantil (5 anos): vermello.

Faltan familias por pasar a recoller os cheques de material do fondo solidario de libros.

Calquera consulta estamos á vosa disposición no centro.

Un saúdo