COMEZO DO CURSO 2020/2021

Tal e como establece a Resolución do 1 de setembro de 2020 da Dirección Xeral de Educación, FormaciónProfesional e Innovación, o alumnado incorporarase gradualmente no curso 2020-2021:

• O día 10 de setembro incorporarase o alumnado de 4º e 5º de educación infantll,  1º, 2º e 3º curso de educación primarial e educación especial.
  • O día 11 de setembro incorporarase o alumnado de 6º de educación infantl e 4º, 5º e 6º curso de educación primaria.

AVISO IMPORTANTE PARA ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL.

Nos seguintes enlaces tedes a vosa disposición:

1. As recomendacións e normas de organización nas aulas de 3 anos. Clicar aquí.
  2. A información correspondente co período de adaptación que abranguerá do 10 ao 30 de setembro.
    Clicar aquí

IMPORTANTE:

• Os primeiros días o alumnado só deberá traer o material imprescindible: mochila, estoxo, un caderno e a merenda.
  • O alumnado traerá unha bolsiña que poidan colgar para meter a máscara usada nos momentos que precisen sacala. Ademáis deben traer unha de reposto.
  • É importante que o alumnado traia auga en cantimplora ou botella para evitar que beban nas billas dos aseos.
  • O alumnado neste curso 2020/2021 permanece co mesmo grupo de compañeiros e compañeiras do curso anterior.
  • O listado de material será entregado ao alumnado o próximo luns polos respectivos titores/as.
  • O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria beneficiario do FondoLibros, levará o impreso para asinar polas familias o próximo luns. Unha vez devolto á/ao titora/titor correspondente, se lles entregará os libros de texto.
  • A entrada/saída farase de forma escalonada respectando en todo momento as normas de seguridade polo que, pregamos colaboración e calma por parte das familias.
  • Prégase as familias respeten as zonas de aparcamento e colaboren facilitando a fluidez de circulación co fin de evitar aglomeracións nas entradas e saídas. É importante non vir con presa.