LIBROS DE TEXTO 2024-2025

PODEDES CONSULTAR A LISTA DE LIBROS PARA O

CURSO 2023-2024 NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS

DO CENTRO OU NO SEGUINTE ENLACE:

libros de texto curso 2024-2025

AVISOS IMPORTANTES MES DE XULLO

A TER EN CONTA

• Libros de texto curso 2024-2025: a relación de libros de texo pode consultarse no taboleiro do interior do centro e nesta páxina WEB.

• Comedor escolar: Saíu publicada a Instrución 1/2024 referente a comedores escolares. Está aberto o prazo para anotarse COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFASDE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDORESCOLAR DURANTE O CURSO 2024-2025.Poden anotarse na lista que hai na dirección do centro ou ben mandando un correo electrónico indicando o seu nome, apelidos e DNI/NIE.

Hai que entregar cuberta a autodeclaración para coñecer o importe que debe pagar cada usuario do comedor escolar. Faise en relación á renda do ano 2023.

• Fondo libro solidario e axudas para libros e material: Durante as mañás do martes 2, mércores 3, xoves 4 e venres 5 de xullo, en horario de 10:00 a 13:30, poderanse recoller os vales correspondentes.

• Entrega e recollida doutra documentación: Nas datas sinaldas anteriormente
    • Teñen que recoller as taxas do mes de xuño do comedor.
    • Entregar as tasas do comedor do mes de xuño
    • Teñen que recoller os historiais académicos de 6º curso.
    • Calquera outro tipo de documentación.

• Transporte escolar: se algún usuario de transporte escolar quere facer un cambio de parada ten que comunicalo ao centro a través do correo electrónico ou o teléfono do centro.

• Inicio de curso escolar: Se non se producen cambios, Comezaremos as clases o Mércores 11 de setembro ás 9:15h.

ADMISIÓN COLABORADORES COMEDOR ESCOLAR

ABERTO O PRAZO PARA PRESENTAR

SOLICITUDES COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS

NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO

USUARIO DE COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO

2024-2025.

ATA O 1 DE SETEMBRO

INSTRUCIÓN 1/2024, DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

Poderán apuntarse nas listas que se atopan na Dirección do centro ou a través do correo electrónico do centro adxuntando una imaxe/foto do D.N.I.

SOLICITUDES DE COMEDOR 2024-2025

Prazo de presentación: do 19 de xuño ao 3 de xullo
  • TODOS OS SOLICITANTES DO SERVIZO DE COMEDOR, os que xa o estaban a utilizar e os novos usuarios, deben cubrir o MODELO DE AUTODECLARACIÓN, baseado na Renda 2023, para establecer a tarifa a pagar.
  • O feito de entregar o modelo de AUTODECLARACIóN xa indica a renovación automática en dito servizo.

modelo autodeclaración

• Non terán que cubrir este impreso de autodeclaración os usuarios que xustifiquen situación socioeconómica de exclusión social, acollemento, discapacidade do alumno/a igual ou superior ao 33% ou vítimas de terrorismo ou violencia de xénero, todas estas circunstancias documentalmente xustificadas.