Responder ao comentario
PROPOSTAS OUTONAIS
COMPARTIMOS UNHAS PROPOSTAS, REALIZADAS EN PEQUENO GRUPO, RELACIONADAS COA ESTACIÓN DE OUTONO, QUE AXUDAN A IDENTIFICAR E FAMILIARIZARSE CON FROIT@S DA ÉPOCA, ADEMÁIS DOUTROS OBXECTIVOS:
- FOMENTAN A CREATIVIDADE E IMAXINACIÓN E CAPACIDADE DE PLASMACIÓN SOBRE PAPEL DA SÚA CREACIÓN-- COMPOÑER CARAS CON FROITOS DE OUTONO
- POTENCIAN O RECOÑECEMENTO E REPRESENTACIÓN DA CANTIDADE, O CONTEO E O REXISTRO DE OPERACIÓNS-- TIRADA DE DADOS E POÑER TANTOS PUNTOS NO COGOMELO COMO INDIQUE A CANTIDADE NOS DADOS, TENDO QUE CONTAR E OBTER UNHA SUMA QUE LOGO REXISTRAN
- USO DA TÉCNICA DE FROTADO E ESTIMULACIÓN DA MOTRICIDADE NO EMPREGO DA TESOIRA -- FROTAR CON CERAS OBTENDO O DESEÑO DE FOLLAS DIFERENTES QUE LOGO RECORTAN PARA DECORAR UNHA ÁRBORE OUTONAL
- COMPOSICIÓN DE PALABRAS QUE SUPÓN O RECOÑECEMENTO FONOLÓXICO DAS LETRAS E ACHEGAMENTO Á LECTURA -- COMPOÑER O NOME DE DIFERENTES FROITAS CON LETRAS MÓVILES, CADAQUÉN SEGUNDO A ETAPA NA QUE SE ATOPA E OS FONEMAS QUE IDENTIFICA (COMO SE OBSERVA NALGUNHA IMAXE)
ALGUNHA PALABRA NON SE CORRESPONDE COA IMAXE "L" (LA) "A" (RAN) "XA" (XA)- ETAPA SILÁBICA,
AO LER A TARXETA, XA SE DAN CONTAN E RECOLOCAN UNHA LETRA POR SÍLABA, AGÁS NA ÚLTIMA
AO LERLLE A PALABRA, A CRIANZA DASE CONTA QUE É USAN MINÚSCULAS OU MAIÚSCULAS COMO PREFIRAN
O FONEMA "Z" E NON O "C", NESTE CASO