Skip to Content

Responder ao comentario

PROPOSTAS OUTONAIS

COMPARTIMOS UNHAS PROPOSTAS, REALIZADAS EN PEQUENO GRUPO, RELACIONADAS COA ESTACIÓN DE OUTONO, QUE AXUDAN A IDENTIFICAR E FAMILIARIZARSE CON FROIT@S DA ÉPOCA, ADEMÁIS DOUTROS OBXECTIVOS:

   - FOMENTAN A CREATIVIDADE E IMAXINACIÓN E CAPACIDADE DE PLASMACIÓN SOBRE PAPEL DA SÚA CREACIÓN-- COMPOÑER CARAS CON FROITOS DE OUTONO

  

  

   - POTENCIAN O RECOÑECEMENTO E REPRESENTACIÓN DA CANTIDADE, O CONTEO E O REXISTRO DE OPERACIÓNS-- TIRADA DE DADOS E POÑER TANTOS PUNTOS NO COGOMELO COMO INDIQUE A CANTIDADE NOS DADOS, TENDO QUE CONTAR E OBTER UNHA SUMA QUE LOGO REXISTRAN

 

 

   - USO DA TÉCNICA DE FROTADO E ESTIMULACIÓN DA MOTRICIDADE NO EMPREGO DA TESOIRA -- FROTAR CON CERAS OBTENDO O DESEÑO DE FOLLAS DIFERENTES QUE LOGO RECORTAN PARA DECORAR UNHA ÁRBORE OUTONAL

 

 

   - COMPOSICIÓN DE PALABRAS QUE SUPÓN O RECOÑECEMENTO FONOLÓXICO DAS LETRAS E ACHEGAMENTO Á LECTURA -- COMPOÑER O NOME DE DIFERENTES FROITAS CON LETRAS MÓVILES, CADAQUÉN SEGUNDO A ETAPA NA QUE SE ATOPA E OS FONEMAS QUE IDENTIFICA (COMO SE OBSERVA NALGUNHA IMAXE)

 

ALGUNHA PALABRA NON SE CORRESPONDE COA IMAXE        "L" (LA) "A" (RAN) "XA" (XA)- ETAPA SILÁBICA, 

AO LER A TARXETA, XA SE DAN CONTAN E RECOLOCAN           UNHA LETRA POR SÍLABA, AGÁS NA ÚLTIMA

  

 AO LERLLE A PALABRA, A CRIANZA DASE CONTA QUE É                  USAN MINÚSCULAS OU MAIÚSCULAS COMO PREFIRAN

 O FONEMA "Z" E NON O "C", NESTE CASO

Responder



by Dr. Radut