Eventos - Filtro:

« Week of Abril 7, 2019 »
DomLunMarMérXovVenSáb
Start: 9 Abr 2019 16:41

Os alumnos e alumnas voluntarios da biblioteca visitaron a Escola Infantil Galiña Azul, para contar contos aos nenos e nenas. Foi unha experiencia moi gratificante para uns e para outros.

Start: 9 Abr 2019 16:46

Os nenos de primeiro e segundo de primaria viaxaron ate Lugo onde visitaron O Gadis do Polígono do Ceao onde aprenderon moito de alimentación saudable e despois participaron nun obradoiro de galletas saudables en Como en casa. Pasárono moi ben e aprenderon moito!!!

Start: 9 Abr 2019 16:50

O xoves, día 4 de abril, o alumnado de quinto e sexto de primaria viaxou a Lugo para visitar a rotativa do Xornal O Progreso e o Museo provincial.

Start: 9 Abr 2019 16:53

Hoxe os alumnos e alumnas de quinto e sexto de primaria voluntarios da biblioteca visitaron a residencia de persoas maiores de Quiroga, onde leron contos e recitaron poesías compostas por eles ás persoas maiores que ali residen. Ao finalizar todos xuntos cantaron cancións típicas galegas.