Luns Abril 01, 2019
Start: 1 Abr 2019 16:50

Nas clases de Inglés estivemos facendo unha actividade relacionada coa PDI do centro para este curso, que consiste nun xogo de tarxetas a través do cal traballamos o vocabulario en inglés dos animais das Montañas do Courel. Trátase de que os alumnos e alumnas relacionen o nome de cada animal co seu debuxo, para que desa forma aprendan o vocabulario dunha forma lúdica.

Martes Abril 09, 2019
Start: 9 Abr 2019 16:41

Os alumnos e alumnas voluntarios da biblioteca visitaron a Escola Infantil Galiña Azul, para contar contos aos nenos e nenas. Foi unha experiencia moi gratificante para uns e para outros.

Start: 9 Abr 2019 16:46

Os nenos de primeiro e segundo de primaria viaxaron ate Lugo onde visitaron O Gadis do Polígono do Ceao onde aprenderon moito de alimentación saudable e despois participaron nun obradoiro de galletas saudables en Como en casa. Pasárono moi ben e aprenderon moito!!!

Start: 9 Abr 2019 16:50

O xoves, día 4 de abril, o alumnado de quinto e sexto de primaria viaxou a Lugo para visitar a rotativa do Xornal O Progreso e o Museo provincial.

Start: 9 Abr 2019 16:53

Hoxe os alumnos e alumnas de quinto e sexto de primaria voluntarios da biblioteca visitaron a residencia de persoas maiores de Quiroga, onde leron contos e recitaron poesías compostas por eles ás persoas maiores que ali residen. Ao finalizar todos xuntos cantaron cancións típicas galegas.

Mércores Abril 24, 2019
Start: 24 Abr 2019 11:00

O departamento de orientación organizou unha actividade en sexto de primaria sobre prevención de tabaquismo. A charla estuvo impartida por personal da UAD ( unidade de atención a drogodependentes) de Monforte de Lemos.

Start: 24 Abr 2019 11:03

Desde o departamento de orientación lévase a cabo un programa de mediación no que participa o alumnado de quinto de primaria. Este programa forma parte dunha actuación sobre mellora da convivencia no centro integrada nos Contrato-Programa da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Start: 24 Abr 2019 11:06

A actriz e contacontos Sabela Gago fixo as delicias dos máis pequenos do colexio contándolles un conto que os deixou marabillados. Esta actividade foi dirixida ao alumnado de educación infantil e primeiro e segundo de primaria.

Start: 24 Abr 2019 11:08

23 de abril, Día do Libro. A árbore dos libros do CEIP de Quiroga.

Start: 24 Abr 2019 11:22

De seguido, adxuntamos, as actividades realizadas polo departamento de orientación sobre o plan Proxecta.

O glaciar do xeoparque.

Debuxo cooperativo sobre a flora do Xeoparque.

Sábado Abril 27, 2019
Start: 27 Abr 2019 11:03

O día 25 de abril estuvo na nosa biblioteca Esperanza Otero da Consellería de Sanidade acompañada de Iris, nutricionista, e Fátima, odontóloga, que impatiron unha charla sobre alimentación saúdable e saúde bucodental ao alumnado de quinto e sexto de primaria.

Start: 27 Abr 2019 11:19

Na aula de 4º de educación infantil comezamos a tomar conciencia da importancia da alimentación saudable mediante o célebre conto de Eric Carle, Unha eiruga moi larpeira.

Luns Abril 29, 2019
Start: 29 Abr 2019 15:11

Inés Arnaiz Villafranca (4º EDUCACIÓN INFANTIL)

Inés Arnaiz Villafranca (4º de educación infantil)