Luns Xaneiro 14, 2019

Os alumnos

Luns Xaneiro 21, 2019
Start: 21 Ene 2019 15:17

O mércores visitou a nosa biblioteca Maite, nai de Irene, que contou un conto “Max e Lea” de Estefanía Padullés, aos nenos de sexto de infantil.

Martes Xaneiro 22, 2019

O alumnado de infantil incorporamos o almorzo coma unha rutina de aula. Almorzando interiorizamos hábitos relacionados coa hixiene e a alimentación saudable. A comezo de curso creamos uns manteis individuais que fan do almorzo un momento moi especial, de encontros e aprendizaxes.

Start: 22 Ene 2019 23:39

O alumnado de sexto creou pratos moi orixinais con produtos ricos e saudables. Cada bosquexo era diferente e foi todo un reto materializalo e facelo comestible. Bo proveito!

Luns Febreiro 04, 2019
Start: 4 Feb 2019 11:07

O 30 de xaneiro conmemoramos o Día escolar da paz e a non violencia, e como non podía ser doutro xeito, o noso mural da paz ubicouse no Xeoparque Montañas do Courel. No colexio imaxinamos un territorio onde todas as especies convivimos en paz: homes , mulleres, osos , lobos, aguias, raposos, ovellas, esquíos, serpes etc. Por unha convivencia en paz no Territorio Xeoparque Montañas de Courel!!

Start: 4 Feb 2019 11:11

Os máis pequenos do cole foron a Lugo a ver unha obra de teatro organizada por Afundacion de ABANCA. A obra levaba por título “Burbujas de papel” e os nenos e nenas pasárono moi ben.

Start: 4 Feb 2019 11:14

O pasado xoves 31 de xaneiro, o alumnado de infantil tivo unha visita moi especial, achegouse ao cole Martiño, que co seu espectáculo dos Bolechas titulado Os Electrecos fixo a delicia dos máis pequeños!!