Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Marzo 4, 2018 »
DomLunMarMérXovVenSáb
Start: 5 Mar 2018 10:19

A alumna de 4º de primaria María Vila Rochela obtivo o premio provincial de poesía de Nadal que convoca a Biblioteca Provincial de Lugo. María resultou gañadora na fase local e posteriormente na fase provincial do certame. Esta actividade forma parte da colaboración habitual que a Biblioteca do CEIP mantén coa Biblioteca municipal.

Parabéns María!

Start: 8 Mar 2018 10:22

Conmemoramos a semana da prensa. Traballamos con xornais nas aulas, fixemos unha exposición na biblioteca con exemplares aportados por mestres/as e alumnos/as e os máis pequenos traballaron co conto “O homiño de papel” e xornais.

Start: 9 Mar 2018 10:27

Conmemoramos O Día da Muller coa nosa Árbore da Igualdade. Grazas ao Centro de Información a Muller do Concello de Quiroga que organizou esta estupenda actividade de concienciación entre o noso alumnado.