Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Mércores Novembro 29, 2017
Start: 29 Nov 2017 16:41

Hoxe contamos coa presenza na nosa biblioteca de Aida Menéndez Lorenzo, gran coñecedora e impulsora do Camiño de Inverno a Santiago de Compostela. Aida Menendez Lorenzo é a presidenta da asociación Camiños de Inverno pola Ribeira Sacra e é autora da “Guía del Camino de Invierno a Santiago”. Aida ofreceu aos alumnos e alumnas de cuarto, quinto e sexto de primaria unha agradable e didáctica charla sobre o Camiño de Inverno.

Luns Decembro 18, 2017
Start: 18 Dec 2017 15:42

No noso colexio chegou o Nadal e xa están listas as postais dos diferentes cursos. A decoración do centro, incluida a árbore, inspirouse este año no PDI: O Camiño de Inverno.

Mércores Decembro 20, 2017
Start: 20 Dec 2017 15:37

Como todos os anos nestas datas, as nenas e os nenos de educación infantil do CEIP de Quiroga acudiron a Casa da Cultura para falar, a través dunha videoconferencia, con Papá Noel que se atopaba na súa casa de Laponia. Aquí vos deixamos unhas fotos.

Xoves Decembro 21, 2017
Start: 21 Dec 2017 15:21

Hoxe a ANPA do colexio sorprendeunos cunha actividade moi novidosa. Os alumnos de sexto de infantil e todos os de primaria asistiron a unha charla demostrativa sobre robótica. Tanto os alumnos como os mestres quedaron encantados. A ANPA está organizando un curso de robótica, deseño de videoxogos e impresión en 3D e esta foi a primeira toma de contacto. Dende o colexio animasmosvos a participar nesta actividade.