« Week of Novembro 5, 2017 »
DomLunMarMérXovVenSáb
Start: 6 Nov 2017 15:59

Este curso dentro do PLAN PROXECTA estamos a traballar co proxecto “todos os camiños levan a Santiago... tamén o de inverno” dentro dunha actuación de educación patrimonial. Con el pretendemos dar a coñecer e poñer en valor ante os nosos alumnos/as o Camiño de inverno, recoñecido oficialmente pola Xunta de Galicia o ano pasado. Pretendemos traballar especialmente o tramo do camiño que pasa polo noso concello. Como actividade de partida de dito proxecto contamos coa presenza de Ramón Vila, director dos museos de Quiroga, na nosa biblioteca.

Start: 6 Nov 2017 16:08

Este curso, dentro do PLAN PROXECTA, traballamos co proxecto “todos os camiños levan a Santiago... tamén o de inverno”, dentro dunha actuación de educación patrimonial. Con el pretendemos dar a coñecer e poñer en valor ante os nosos alumnos/as o Camiño de inverno, recoñecido oficialmente pola Xunta de Galicia o ano pasado. Pretendemos traballar especialmente o tramo do camiño que pasa polo noso concello. Como actividade de partida de dito proxecto contamos coa presenza de Ramón Vila, director dos museos de Quiroga, na nosa biblioteca.

Start: 6 Nov 2017 16:08

Start: 6 Nov 2017 16:15

O pasado día 25 de outubro, os máis peques do colexio, acompañados polas súas mestras, Inés, Rocío, Uxía, Yolanda e Sara; visitaron o Museo do Ferrocarril en Monforte de Lemos, despois regresaron en tren ata San Clodio, onde foron recollidos polas súas familias. Foi unha viaxe inesquecible!

Start: 6 Nov 2017 16:18

As alumnas e alumnos de terceiro e cuarto de primaria acompañados polos seus mestres: Ana, Carina e Rafa, así como polo director dos museos de Quiroga, Ramón Vila Anca, fixeron hoxe un tramo do Camiño de inverno dentro do noso concello. Camiñaron dende Caspedro ata A Ermida, parando en Hospital, onde visitaron a igrexa de San Salvador. Esta actividade enmárcase dentro do Proxecto Documental Integrado impulsado dende a biblioteca do centro, que leva por título: “Todos os camiños levan a Santiago... tamén o de Inverno”.

Start: 6 Nov 2017 16:21

Os alumnos e alumnas de quinto e sexto visitaron onte, luns, día 30, a exposición “ La geología de los parques naturales” ubicada na sala de exposicións Manuel María da Casa da cultura. Unha vez máis, Ramón Vila explicou aos nenos e nenas os contidos da exposición. Sen dúbida foi unha interesante e formativa saída do centro.

Start: 6 Nov 2017 16:24

Un ano máis chegou o tempo de Samaín é os alumnos e alumnas do CEIP de Quiroga decoraron as súa cabazas. Aquí tedes unha mostra do seu terrorífico aspecto.