Homenaxe/Biografía Luisa Villalta - LETRAS GALEGAS 2024

Imaxe Luisa Villalta

O alummnado de 6º curso de educación primaria do CEIP Prácticas de Ourense homenaxea a Luisa Villalta o ano no que se lle adica o día das Letras Galegas cun programa especial adicado á súa obra e á súa vida.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS VERÁN 2024

Aquí vos deixamos algunhas propostas de lectura para este verán. Animádevos a compartir un momento do día cun libro.

BO VERÁN A TODOS E TODAS!!!!

FervenzAventura 24 - 4º Primaria

Quen quere repetir?

Setente e sete brazos arriba!!

Non se diga máis...!

Podedes ver as fotos a maior tamaño premendo aquí.

Álbum: Curso 2023-24 -> Fervenzaventura_4

XORNAL ESCOLAR "A BUXAINA 2024"

EXTRA EXTRA

Aquí vos deixamos o último número do noso xornal escolar "A Buxaina". Recolle algúns dos traballos realizados polo alumnado ao longo deste curso escolar 2023 2024.

Esperamos que sexa do voso agrado.

PDI A arte

Espazo de Arte - PDI A arte - E. Infantil

A Música en Ourense -PDI A arte - 3º Ciclo de Primaria

O alumnado de 5º e 6º de primaria, dentro do PDI A Arte, desenvolveu un traballo de investigación sobre a escea musical ourensá actual. Unha das actividades programadas é unha exposición de vinilos relacionados cos intérpretes e agrupacións investigados. Situámola no terceiro andar, á disposición da comunidade educativa.

Álbum: Curso 2023-24 -> PDI_Música_5-6