Listaxe provisional de fondo libros e axudas para material

Xa está publicada no taboleiro de anuncios a listaxe provisional da adxudicación de fondo libros e vales para material. As familias ás que lles foi concedida poden vir a recoller os vales ata o 12 de xullo ou a partir do 1 de setembro en horario de 9:30 a 13:30.

O periodo de reclamación remata o día 10 de xuño para aquelas familias ás que non lles foi concedida e consideren que poden aportar algunha documentación.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO - CURSO 2024/25

No documento adxunto tedes a listaxe de libros de texto para o curso 2024/25.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS DE VERÁN

Xa estamos a piques de rematar o curso e pronto gozaremos dunhas divertidas e merecidas vacacións.

Polo que un ano máis queremos propor unhas recomendacións lectoras

que de seguro vos farán pasar fantásticos momentos.

Feliz verán!

Revista escolar 2024

Non queriamos rematar o curso sen mostrarvos todas as actividades e proxectos que levamos a cabo no cole durante este curso. Para que poidades velas e descubrir os nosos traballos, aquí vos traemos a revista deste curso 2023-2024.

Agardamos que vos guste!

REMATAMOS O REPARTO DE FROITA E LEITE

ESTA SEMANA REMATAMOS O REPARTO DE FROITA E LEITE DO PROGRAMA FOGGA DA XUNTA DE GALICIA SUBVENCIONADO CON FONDOS DA UNIÓN EUROPEA.NESTA PRESENTACIÓN TEDES UN PEQUENO RESUMO DESTE SEGUNDO REPARTO,UNHA RICA FROITA DE TEMPADA ACOMPAÑADA DUN DELICIOSO VASO DE LEITE.

Á RICA FROITA de maria

I XORNADA ABX PONTE DE XUVIA

O pasado 28 de maio e coincidindo co Día Internacional do Xogo

celebramos no cole a I Xornada de Aprendizaxe Baseada en Xogos,

convidando a alumnado e familias a compartir un tempo de xogos de mesa, no que o profesorado puxo en práctica o aprendido na formación deste curso, os nenos e nenas coñeceron mellor a ludoteca do centro e as familias descubriron as múltiples oportunidades que ofrecen este tipo de xogos.

I XORNADA ABX PONTE DE XUVIA

Fondo libros 2024/25

Estimadas familias:

Segundo a Orde do 7 de maio de 2024, hoxe día 21 de maio comeza o prazo para a presentación de solicitudes do fondo de libros de texto e axudas para material. Este prazo remata o día 21 de xuño (incluído).

A solicitude pode facerse de xeito electrónico con Chave 365 ou DNI electrónico, ou ben de xeito presencial no centro cubrindo os Anexos I e II que se adxuntan e entregándoos en dirección.

Nos arquivos adxuntos tedes toda a información pertinente e os Anexos que debedes utilizar para a solicitude.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024.

ADMISIÓN DEFINITIVA 2024/25

Procédese á admisión definitiva de todas as solicitudes recibidas neste centro para o curso escolar 2024 / 2025.

As listaxes definitivas de solicitudes poden consultarse de xeito:

a) Presencial: no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

b)  Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

Contra a Resolución poderase presentar reclamación ante o Consello Escolar do centro no prazo de un mes a partir do seguinte á publicación.

TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS SON ADMITIDAS XA QUE É SUPERIOR O NÚMERO DE VACANTES QUE DE PRAZAS SOLICITADAS.

23 de Abril: DÍA DO LIBRO

O pasado 23 de abril festexamos como cada ano no noso centro o Día do Libro e nesta ocasión convidamos ao noso alumnado a traer ao cole o seu libro favorito para crear unha fantástica montaña de divertidas lecturas.

Ademais, aproveitamos esta data tan sinalada para realizar a tan desexada reapertura da Biblioteca do Ponte de Xuvia.

23 de Abril: DÍA DO LIBRO

Admisión provisional 2024/25

Procédese á admisión provisional de todas as solicitudes recibidas neste centro para o curso escolar 2024-2025.

As listaxes provisionais de solicitudes poden consultarse:

a) Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. En base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais, non se poderá realizar por ningún outro medio físico de publicación.

Contra a Resolución poderase presentar reclamación ante o Consello Escolar do centro no prazo de 5 días hábiles a partir do seguinte á publicación.