Homenaxe ao pintor Antonio Fernández

Coincidindo co 141 aniversario do nacemento do pintor,  no colexio inauguramos a exposición "Cos ollos do pintor".  Para elo, comezamos con visitas guiadas polo alumnado de terceiro ciclo (5º e 6º de primaria) á aula-museo do pintor Antonio Fernández para así coñecer un chisco da súa vida, dos seus comezos....

Posteriormente o alumnado creou reproducións que elas e eles mesmos fixeron nas aulas dalgúns dos cadros do artista goianés. Tendo como resultado a exposición que poderedes ver na entrada do edificio de primaria.

Organizado pola Asociación Cultural Antonio Fernández, é un xeito de espertar entre o alumnado a curiosidade pola figura do autor e convertelos en futuros e futuras artistas.

Nesta inauguración acompañáronnos membros de dita asociación así como representantes do Concello. Quédavos un pequeno vídeo con algunha imaxe de todo o proceso.

Grazas a todo o profesorado polo esforzo para facer esta exposición posible, e, en especial ao alumnado de terceiro ciclo por facernos a visita ao resto de alumnado e profesorado.