LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024/25

Para coñecer os libros de texto que se empregarán para o vindeiro curso 2024/2025 fae click na seguinte imaxe:

FESTA NO COLE

Dado que o tempo non acompañou non puidemos facer o Pequeturonia pero  a nosa clase de Zumba e a merenda fixémola igual. Grazas a todxs pola colaboración.

Chafarricos Fin de curso

Xuntanza de 1º e 5º para a elaboración dos Chafarricos. Experiencia xenial!

Excursión 3º,4º e 5º

Despois de cancelar dúas veces por choiva as clases de 3º,4º e 5º disfrutaron da súa excursión. Visitaron o Museo da Navegación e a Carabela A Pinta en Baiona. Comeron (e se defenderon das gaivotas famentas) no parque da Palma, moi preto do Monumento Encontro Dos Dous Mundos feito por Picallo.E, por suposto,andiveron en todo columpio, tobogán e Tirolina...que alí había.

Foi un día espectacular!!!.

EDUCACIÓN ARTÍSTICA "ESCULTURA"

O alumnado de 1º xa está a piques de rematar o último proxecto da asignatura de Educación Artística. Traballaron a Pintura, o debuxo e agora rematamos coa escultura.Aquí tedes un adianto...

VISITA DE INFANTIL A PRIMARIA

ONTE CO PROGRAMA DE TRANSICIÓN , O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL DE 5 ANOS DO NOSO CENTRO, XUNTO COS FUTUROS COMPAÑEIROS DE FIGUEIRÓ, VISITARON O CENTRO, AS DIFERENTES AULAS E A DE PRIMEIRO.

O ALUMNADO DE PRIMEIRO ORGANIZAROU UNHA PRESENTACIÓN, UNHA VISITA POLAS INSTALACIÓNS E UNHAS ACTIVIDADES CONXUNTAS: COMO UNHA MERENDA E UNHA CLASE DE EDUCACIÓN FÍSICA CAZANDO POKEMONS.

FOI MARABILLOSO! GRAZAS A TODXS.

IV CONGRESO EDUCODS 2030

Este ano vamos a participar no IV Congreso EducODS 2030. O obxectivo deste congreso é fomentar o papel activo do alumnado ante os desagíos sociais, económicos e medioambientais da sociedade actual. Porque xuntos queremos concienciar e crear unha comunidade comprometida.

Aquí tedes a presentación dos vídeos participantes:

LETRAS GALEGAS 2024

Este ano as Letras Galegas adicáronse á poetisa, violinista e profesora Luísa Villalta. Aquí tedes o traballo de investigación que fixo todo o alumnado do cole sobre esta autora. As pesquisas resumíronse nuns carteis que repartimos polos diferentes establecementos de Goian. Ademais todos os grupos contáronlle ao resto de compañeiros e compañeiras os seus traballos coas distintas facetas da autora homenaxeada.
Gozade das súas pesquisas e da reportaxe fotográfica da pegada de carteis.
O noso desexo é que A NOSA LINGUA goce de MIL PRIMAVERAS MÁIS!!!!!!

Nos arquivos adxuntos atoparedes os videos das exposicións dos diferentes cursos.

BECAS E AXUDAS para o alumnado NEAE, curso 2024-2025

Dende o pasado 30 de abril de 2024 ata o 13 de setembro de 2024, está aberto o prazo para solicitar as becas para o alumnado con Necesidade específica de apoio educaivo (NEAE). Se vas a solicitar dita Beca avisar a Alba (orientadora) antes do 21/6/2024.

A solicitude farase de modo telemático nesta ligazón

Tendes toda a información no portal de becas de educación

Que documentación traer:

- Solicitude

- Informe Gabinete

- Fotocopia de certificado de discapacidade igual ou superior ao 25 % (se ten) ou informes médicos.

- Fotocopia DNIs de todos os membros da unidade familiar

- Fotocopia da conta corrente na que conste como titular ou cotitular o neno ou nena solicitante.

É moi importante asegurarse de que consten as firmas requeridas:

- Na FOLLA 1 para autorizar á Axencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) a facilitar os datos económicos ás administracións educativas.

- no apartado A CUMPRIMENTAR POR TODOS/AS OS/AS SOLICITANTES por parte do pai/nai/titor, e no seu caso, o resto de membros maiores de idade da unidade familiar (TODOS TEÑEN QUE ASINAR).

Que axudas se convocan:

A) Axudas directas para os alumnos, incluindo ao alumnado TDAH (Trastorno por déficil  de atención e hiperactividade), derivadas de discapacidade, de trastornos graves de conducta ou trastornos graves de comunicación e da linguaxe asociados a necesidades educativas especiais.

B) Alumnado con Trastorno de espectro autista (TEA)

C) Discapacidade ou trastornos graves de conducta ou trastornos graves e comunicación e da linguaxe asociados a necesidades educativas especiais para familias numerosas.

D) Alumnado con Altas capacidades