Listaxe definitiva fondolibros - curso 2024-2025

Publicada  a listaxe definitiva de fondolibros para o alumnado de 3º e 4º de educación primaria no taboleiro do centro.

Listaxe provisional de fondolibros - curso 2024-2025

Xa podedes consultar a listaxe provisional de libros de texto do fondolibros para o alumnado de  3º e 4º de primaria no taboleiro do centro.

Ata sempre!

Últimos días inesquecibles para min!

GRACIÑAS POR TANTO!

ATA SEMPRE!!!

Vídeo-resumo do curso 23-24.

Vídeo-resumo que recolle a maioría das actividades e momentos máis significativos deste intenso curso 2023-24.

Con el despedímonos ata o vindeiro curso. Feliz verán a todos!

Festival fin de curso 2024.

Fotos do festival que puxo fin ao curso 2023-24 con diversas actuacións dos nosos grandes artistas. Parabéns polas súas actuacións.

Tamén foi o momento de homenaxear á nosa directora, Bea, que deixa o cole despois de moitos anos de entregado servizo á comunidade educativa do noso centro. Mil grazas e moita sorte na túa nova andaina. Esta será sempre a túa casa. Querémoste.

Graduados primaria 2024

Fotos dos graduados de 6º de Ed. Primaria do curso 23-24.

Graduados infantil 2024

Álbum coas fotos dos graduados de Ed. Infantil do curso 23-24.

Solicitude colaboradores/as comedor- curso 24-25

No adxunto aparace o modelo a cubrir para que, os pais ou nais que así o soliciten, poidan optar a colaborar no comedor para o vindeiro curso. As prazas a cubrir son 5 e priorizarase aquelas nais ou aqueles pais que NUNCA foran colaboradores ou colaboradoras de comedor.

Modelo de autodeclaración do comedor - curso 24-25

Listaxe libros de texto - curso 2024-2025

Matrícula alumnado- curso 2024-2025

O alumnado admitido para o vindeiro curso deberá formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño. Para iso, as familias, deberán cumprimentar a seguinte documentación e entregala no centro:

- Anexo III, debidamente cuberto e asinado. No caso das familias separadas, deberanse cubrir as dúas follas que se adxuntan.

- Autorización da imaxe pública, de ser o caso.

- Autorización para o ensino da relixión ou atención educativa.

- Autorización das saídas á contorna próxima, de ser o caso.

- Anexo II do comedor  (DISPOÑIBLE).

- Certificado médico de que o alumno/a ten todas as vacinas ao día.

- Solicitude de parada, de ser o caso.

- Autorización para recoller ao alumnado na parada de transporte escolar, de ser o caso.

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Se presenta algunha alerxia alimentaria precisarase entregar un informe médico que así o certifique.

- Dúas fotografías recentes.

- Autorización para a recollida do alumnado por terceiras persoas, de ser o caso.

Visita IES Julio Prieto Nespereira

Fotos da visita do alumnado de 6º de primaria ao IES Julio Prieto Nespereira para coñecer as instalacións, profesorado e funcionamento do que vai ser o seu centro durante os vindeiros anos.

Máis fotos clicando na imaxe.

Exposición e obradoiros de fin de proxecto dos escritores.

Como fin do proxecto documental integrado anual dos escritores, programamos unha exposición dos libros cooperativos creados polo alumando durante o curso así como unha serie de obradoiros e actividades relacionadas.

Obradoiros de benestar

O noso novo Plan de Benestar emocional ten como obxectivo promover unha contorna emocionalmente saudable e respectuosa que fomente o desenvolvemento de habilidades sociais e emocionais nos nosos pequenos e pequenas, cultivando así unha base sólida para o seu benestar e convivencia.

Así, no marco deste Plan de Benestar programamos unha serie de obradoiros que se desenvolveron na derradeira semana do curso.

Ver fotos clicando na imaxe.

Proxecto Podcast

No 3º trimestre embarcámonos nun pequeno proxecto de gravación de podcasts relacionados co noso proxecto anual dos escritores/as. Así, gravamos entrevistas con algúns protagonistas dos nosos contos, como o lobo feroz, e tamén audiolibros de diversos contos da nosa biblioteca. Pincha na imaxe para ver as fotos.