uid) : ?> Usuario: name,'user/'.$user->uid); ?> | Iniciar sesión:

Programa 1: As Covas - Meaño: ESCOLMA DE POEMAS DE LUZ FANDIÑO

Comeza unha nova tempada da experiencia de Recomendación de libros e lecturas a través da Radio Municipal de Tui. O primeiro programa correu a cargo do alumnado do CEIP As Covas de Meaño e o comentario introdutorio que se inclúe aquí é do alumnado de 5º do CEIP de Pazos de Reis:

TÍTULO: Escolma de poemas de Luz Fandiño.

Os nenos e nenas do CEIP AS COVAS DE MEAÑO faláronnos das fermosas poesías que escribe Luz Fandiño, que é unha poeta galega, máis concretamente de Santiago de Compostela, que escribe unS poemas moi bonitos que falan da súa vida e  as súas viaxes. Os alumnos de 6º fixéronlle unha entrevista, porque estivo no seu cole, e puxeron algúns anacos no programa. Tamén chamaron por teléfono a Tino Baz que é un cantautor da Guarda que lle puxo música a algúns destes poemas.

Estes poemas non están recollidos en ningún libro polo que si queredes lelos ou escoitalos  tedes que entrar no seguinte blogue:

• Length: 15:09 minutes (13.88 MB)
  • Formato: MP3 Joint ster 44kHz 128Kbps (CBR)

audio | by Dr. Radut