uid) : ?> Usuario: name,'user/'.$user->uid); ?> | Iniciar sesión:

Audio by artist not_recognized

Progr15: Chancelas - Poio (06/03) – LA NOCHE DE LOS MOCOS VIVIENTES

TÍTULO:  La noche de los mocos vivientes

AUTOR: Dav Pilkey

EDITORIAL: SM  -    COLECCIÓN:  El barco de vapor

RESUMO:

Trátase dunha historia  que dá moita risa. Jorge e  Berto métense nun lío do máis  pringoso que fai que a clase de primaria na que están se poña  a ferver, coma un volcán a punto de estoupar, e o lumbreras  do grupo  queira converterse nun neno biónico para poder librarse de Jorge e Berto.

6:15 minutes (5.73 MB)

Progr20: Chancelas - Poio (10/04) – EL ASESINATO DEL PROFESOR DE MÚSICA

TÍTULO: O asesinato do profesor de música

AUTOR: Jordi Sierra i Fabra

ILUSTRADOR: Pablo Núñez

EDITORIAL: Anaya

RESUMO: Trátase dun libro de misterio no que as pistas para resolvelo están relacionadas coa música.

A conclusión dos nenos e nenas de Chancelas é a de que “Todos cun pouquiño de ganas e empeño podemos entender e disfrutar da música: escoitando, interpretando e compoñendo”.

Un programa moi interesante que inclúe 1 peza de composición na escola: unha peza para vaso, mesa e boli con percusión corporal; unha xoia.

Non deixedes de escoitalo nin de ler este libro tan inspirador.

6:58 minutes (6.39 MB)

Progr5: Chancelas - Poio (04/12) – SOBRE O MEDO

TÍTULO: Unha viaxe de medo

VARIOS AUTORES/AS: Os nenos e nenas do CEIP de Chancelas

TEMA COMÚN: O medo

Os compañeiros do cole de Chancelas, en Poio, fixeron desta vez un programa moi especial no que nos  recomendan un libro de medo que ten moitos  autores e autoras: TÓDOLOS ALUMNOS-AS DO SEU COLE.  Escolleron un tema, leron algúns  libros de medo ( “ A figueira de pelos tortos” de Ana G. Castellano , “Pesadilla de una noche de verano” de Carlos Puerto) e despois  decidíronse e escribiron  un precioso libro colectivo DE MEEEEDOOOOOO…

Neste programa cóntannos o seu libro e convídannos a ler libros de medo.

8:03 minutes (7.38 MB)

Progr14: Chancelas - Poio (12/03) – LA NOCHE DE LOS MONSTRUOS

AUTOR: Manuel Luis Alonso

TÍTULO: La noche de los monstruos

EDITORIAL: Alfaguara infantil

ILUSTRADOR: Julián Hormigos

RESUMO:

Os nenos e nenas de 3º de primaria do cole de Chancelas, presentáronnos un libro moi chulo, que eles leron. Nas súas páxinas podemos atopar pantasmas, esqueletes, mortos vivintes … e ata unha princesa chinesa, pero é  que ademais atoparemos moitas mensaxes en clave que nós levarán á procura dun misterioso tesouro.

7:20 minutes (6.72 MB)

Progr6: Chancelas- Poio (10/12): ESPANTALLO AMIGO

TÍTULO:  Espantallo Amigo

AUTOR: Xosé Neira Vilas

EDITORIAL: Galaxia

COLECCIÓN: Árbore

Un programa  que serve de sentida homenaxe e recordo ao escritor Neira Vilas, finado o pasado 27 de novembro de 2015.

5:55 minutes (5.43 MB)