Celebración do Nadal 2018

Ao longo do mes de decembro o alumnado e profesorado do centro foron realizando diversas actividades relacionadas co Nadal.

Así, realizáronse debuxos para os concursos internos de postais e almanaques. Pois, as primeiras irán parar aos/ás maiores usuarios/as do Centro de Día municipal e cos debuxos escollidos sobre a reciclaxe elaboraranse os almanaques, xunto cos escollidos no I.E.S Poeta Añón, que logo levarán alumnos/as, profesores/as e persoal laboral para os seus fogares.

Tamén se adornaron  aulas e corredores  e, como non, o mellor estaba por chegar no derradeiro día deste primeiro trimestre, coa magnífica actuación de Suso Vaamonde e Xosé Lois Romero, que nos marabillaron con máis de trinta instrumentos tradicionais da cultura galega ..., a degustación do exquisito chocolate con biscoito e a visita de Papá Noel...

Agora, a vivir o Nadal en familia !!!.

BO NADAL E UN PRÓSPERO 2019  a todos/as !!!