CARREIRA INTERCOMARCAL

O día 17 de xaneiro celebrouse no Estadio municipal de fútbol Julio Mato, en Noia, a fase intercomarcal de Campo a Través, organizada por Xogade, na que participaron unha alumna e un alumno de terceiro curso, Daiana e Diego, xa que se clasificaron para esta carreira, ao quedar entre os 8 primeiros na carreira comarcal que se celebrou o pasado 5 de decembro en Cee.

Nesta carreira, ambos os dous participantes competiron na categoría benxamín, pola sua banda, Daiana competiu na categoría benxamín feminino, mentres que Diego o fixo na categoría de benxamín masculino.

Daiana chegou á meta no posto 13 nesta última carreira,  quedando clasificada para a carreira provincial de centros escolares que se celebrará en Carballo o día 6 de marzo, mentres que Diego quedou no posto 55.

Noraboa!