CANCELACIÓN EXCURSIÓN 6º PRIMARIA E SORTEO DAS CESTAS

Bo día a todos/as:

Debido á situación actual, vémonos na obriga de cancelar definitivamente a excursión de fin de curso do alumnado de 6º de Primaria.

A pesar da cancelación e debido a que as cestas xa están montadas, consideramos oportuna a celebración do SORTEOdas mesmas. Farase o XOVES 25 DE XUÑO, ás 12 da mañá. Unha vez sorteadas, rógase ás persoas gañadoras que se poñan en contacto na maior brevidade posible co centro para recibir as indicacións para a súa recollida.

Como xa se venderan rifas, o diñeiro recadado irá destinado a unha pequena xuntanza de despedida que faremos en canto as circunstancias o permitan. No caso de non ser posible levala a cabo, no mes de Setembro ese diñeiro será doado.

Informaremos de todos os pasos que vaiamos dando a través deste medio.

Queremos dar as GRAZAS a ACISA e aos comerciantes da vila que sempre nos axudan, a Radio Foz pola difusión e a colaboración no sorteo, a todas aquelas persoas que compraron rifas e a todas as que dalgunha forma colaboran con nós cada ano.

Esperamos poder volver á normalidade moi pronto e que o noso alumnado poida seguir desfrutando doutras moitas viaxes.

Un saúdo e desculpade as molestias que se puideran causar.

A organización