Protocolo aulas  Abalar

Presentación

O equipo Tic do centro está formado por un grupo de 13 mestras/es, co fin de facilitar e potenciar o uso destes recursos no noso día a día; tanto no ámbito pedagóxico, administrativo, como recurso que facilite as comunicacións interpersoais entre os membros da nosa comunidade educativa.

Ademáis, está enfocado para ofrecer novos espazos ao noso alumnado, como son a A Corredoira dixital (Revista escolar) e O Dous na onda (Radio escolar).

Con estas dúas actividades pretendemos desenvolver CCBB. no noso alumnado a través do emprego destes recurxos.

A administración e actualización das tres plataformas que constitúen a nosa web dinámica e outra das funcións levadas a cabo por este equipo. Tanto Drupal , o Moodle e o Copermine