Convocatoria do sector de nais/pais/titores legais

Informamos que no día de hoxe  envíase a circular (a través do alumnado) coa convocatoria para as eleccións dos representantes das nais/pais/titores legais ao consello escolar. Tamén adxuntamos a ciruclar ao final desta publicación.

Así mesmo, notificarlles que o prazo de presentación de candidaturas para os distintos sectores será do 23/10 ao 1/11 ambos inclusive. Estas candidaturas presentaranse no centro en horario de secretaría. Adxuntamos tamén o modelo nesta publicación (por si o queredes traer cuberto), pero tamén se facilitará unha copia no centro.

Por outra banda, os interesados en  votar, é moi importante consultedes o censo publicado no taboleiro de anuncios do centro. No caso de haber algún erro debedes notificalo para a súa corrección, por teléfono ou correo electrónico. Tedes de plazo para estas correccións ata o día 1 de novembro.

Calquer dúbida ao respecto deste proceso, poñédevos en contacto co centro.

AnexoTamaño
convocatoria familias.pdf856.78 KB