Skip to Content

                              

XEOGRAFÍAS LECTORAS

LIBRO DE REFRÁNS SOBRE A ALIMENTACIÓN

Xa está o noso libro de refráns relacionados coa alimentación catalogado (orixinal, e unha copia a cor) no noso MEIGA.

 

Queremos desta volta, agradecer ás familias do alumnado de 1º, 2º e 3º de Primaria a súa colaboración e bo facer.

 

Aquí vos queda o enlace á PROPOSTA.

 

E un par de fotos do resultado final, aínda que se o queredes ver mellor, xa sabedes: á vosa disposición na nosa sección de cociña ( 641)

 

 

 

 

MOCHILAS VIAXEIRAS

Como sabedes o próximo día 24 é o día das BIBLIOTECAS, o venres 23 celebrarémolo no cole, esta semana iniciamos parte das actividades da nosa BIBLIOTECA ESCOLAR: préstamo individual e mochilas viaxeiras.

 

Deixámosvos as normas para o uso das mochilas.

Adxuntamos tamén o arquivo en PDF (que ten mellor calidade ) esta nota irá incluída en cada mochila, ademais das normas de uso xeral da biblioteca por mor do PROTOCOLO COVID-19 e o diario da mochila.

 

Agardamos que desfrutedes do contido das mochilas. BOA LECTURA EN FAMILIA. 

XEOGRAFÍAS LECTORAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR

 

Este será o "lema" que nos guiará este curso nas BE.

 

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade publica o lema e o cartel para as bibliotecas escolares de Galicia de cara a este curso 2020/2021. O lema elixido, XEOGRAFÍAS LECTORAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR, quere  poñer o foco nas posibilidades que ofrece a biblioteca escolar para a construción da persoa lectora a través das distintas actividades que programa e dos recursos que pon a disposición da comunidade educativa. 

Cada libro que o alumnado ten a oportunidade de ler é unha ocasión para ampliar a súa imaxinación e aumentar os seus coñecementos, de aí a importancia da selección de lecturas que se pon ao seu alcance. A ilustradora encargada este ano de interpretar o lema elixido foi Bea Lema, quen nos ofrece unha imaxe evocadora deses mundos imaxinarios que a lectura pode axudar a visitar e construír.

En tempos confusos como os que estamos a vivir cómpre volver ás orixes, ao fundamental: a lectura e toda a súa potencialidade, sen esquecer outras oportunidades da biblioteca escolar para unha formación integral do alumnado. Atravesar o mapa da lectura pode facerse desde distintas ópticas, comezar a viaxe desde distintos portos:

- Pescudar nas lecturas que convidan a viaxar, a explorar, a investigar. Lecturas que nos permiten chegar lonxe sen movernos da escola (ou da casa). Lecturas que axudan a incentivar o inconformismo, a necesidade de coñecer outros mundos, de ampliar a nosa visión, de "ler o mundo". 

- Configurar o itinerario  lector como punto de partida da nosa xeografía lectora.

- Debuxar o mapa das nosas curiosidades, exploracións e descubrimentos a través das lecturas.  Descubrir as relacións entre identidade e lectura.

- Observar o modo en que cambiou a nosa xeografía lectora durante o período de confinamento (os nosos hábitos, as nosas lecturas...).

- Saber que somos os nosos propios cartógrafos, os que organizamos o noso espazo lector (e o noso "liberespazo", o sistema de lecturas que imos creando ao longo da vida).

- Observar o noso corpo como un mapa de coñecemento, achegarnos á práctica da lectura a través do propio corpo. Descubir a capacidade reparadora da lectura. 

- Deixarse levar polas relacións entre cartografía e literatura,  que convidan á aventura (debuxar espazos peritextuais, con mapas e planos que crean expectativas e acompañan na aventura lectora, debuxar mapas que representan mundos coñecidos e mundos imaxinarios, relacionar as nosas lecturas a través de "constelacións literarias", en función da temática, os personaxes...).

XEOGRAFÍAS LECTORAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR convida a explorar todas as posibilidades da lectura: en calquera soporte, en calquera formato, con calquera finalidade; lecturas textuais e icónicas; imaxes fixas e en movemento; lectura de gráficos, planos, mapas ou infografías; lecturas individuais e lecturas compartidas, en silencio ou en voz alta; lectura de ficción e de información; lectura libre e guiada; lectura que nos axude a comprender mellor o noso mundo e lectura que nos axude a entender o mundo dos outros...

(fonte:  https://www.edu.xunta.gal/biblioteca/blog/?q=node/1360

 

Distribuir contido


by Dr. Radut