RECOLLIDA DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO BENEFICIARIO segundo a ORDE DO 6 DE NOVEMBRO DO 2020

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

RECOLLIDA DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO BENEFICIARIO

Horario de recollida das máscaras (FAMILIAS):

Mércores 13 de xaneiro- HORARIO

MAÑÁ

09:15 A 11:15

12:30 A 13:30

15 A 16H

Farase entrega de tres máscaras por alumna/o.

Mascarillas hixiénicas UNE- 0065, reutilizables, antibacterianas, hidrófugas, lavables a 35º 85 lavados, doble capa transpirable.

Non se fará entrega das máscaras ao alumnado. Terán que ser os pais/nais/titores legais que veñan a recollelas, previa firma.

No caso de non poder acudir, poderán cubrir a ficha que se adxunta para autorizar a outro adulto que deberá presentar o seu DNI.

AUTORIZACION-máscaras.pdf59.79 KB