ANPA

INFORMACIÓN IMPORTANTE DA ANPA

Nos documentos adxuntos poden atopar toda a información para :

1. Facerse socio da ANPA.
  2. Iscribirse na Aula Matinal.
  3. Inscribirse nas actividades extraescolares de tarde.
  4. Inscribirse no Club Gourmet.

Para pertencer á ANPA hai que enviar a  solicitude que se adxunta e abonar a cota anual do socio, que é de 15 € por familia. O ingreso débese realizar por transferencia bancaria na conta da entidade CAIXABANK ES19 2100 2304 9901 0096 0392.

IMPORTANTE: indicar o nome e apelidos do alumno e curso. Data límite de pago: 31 de outubro de 2023. Queremos recordar que, segundo o acordado en asamblea xeral, as familias non socias terán que abonar un suplemento de 5 € no prezo das actividades, do menú do comedor e nas tarifas da aula madruga. Este ano temos unha canle de difusión en Telegram para que poidades estar ao día das novas (ademais das canles habituais) https://t.me/anpammalonsoanuncios.

INFORMACIÓN DA ANPA DO CENTRO PARA O COMEDOR E AULA MADRUGA CURSO 2023-24

A ANPA do centro comunica que as inscripcions no comedor para o curso 23/24 realizaranse nos  meses de xulio e agosto.

Nos adxuntos teñen toda a información precisa sobre o tema e sobre a Aula Madruga.

DESCONTOS NO COMERCIO PARA OS SOCIOS DA ANPA

A ANPA DO CENTRO XESTIONOU PARA OS SEUS ASOCIADOS UNHA SERIE DE DESCONTOS QUE PODERÁN COÑECER NO ARQUIVO ADXUNTO .