Renovación parcial membros do Consello Escolar

Eleccions consello escolar

O consello escolar dun centro público de educación infantil e primaria é un órgano colexiado que permite a participación de toda a comunidade educativa na xestión e control do centro. Está composto por representantes dos diferentes sectores da comunidade educativa, incluíndo:
- O director do centro, que actúa como presidente.
- A xefa de estudos.
- Un concelleiro ou representante do concello.
- Profesores elixidos polo claustro.
- Pais elixidos polos seus respectivos grupos.
- Un representante do ANPA
- Un representante do persoal de administración e servizos.
- A secretaria do centro, que actúa como secretaria do consello, con voz pero sen voto.
O consello escolar do ten varias funcións clave, que inclúen:
1. Aprobar e avaliar o proxecto educativo do centro, a programación xeral anual, a memoria e as normas de organización e funcionamento.
2. Participar na selección do director do centro.
3. Decidir sobre a admisión de alumnos, conforme á normativa vixente.
4. Aprobar o orzamento do centro e o seu balance.
5. Promover a convivencia no centro e resolver conflitos disciplinarios.
6. Propoñer medidas e iniciativas que favorezan a igualdade e a non discriminación.

Cada dous anos son renovados os membros que compoñen este órgano. Corresponde este ano proceder á súa renovación parcial.

Desde o luns día 14 de outubro e ata o día 2 de decembro de 2024, día en que terá lugar ao nomeamento do novo consello, procederase á renovación parcial dos membros que o compoñen, seguindo a normativa vixente.

No taboleiro de anuncios do centro e nesta web terán cumprida información do proceso.

Pódese acceder ao calendario de actuacións no seguinte enlace:

CALENDARIO RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR