Comunicación de caso COVID-19 no centro

Estimadas familias.
Detectouse un caso de positivo da COVID-19 nunha persoa pertencente a comunidade educativa do colexio.
O equipo COVID activou o protocolo establecido e comunicou a situación á Consellería de Sanidade.
Seguindo indicacións das autoridades sanitarias os pais da aula afectada foron avisadas e de maneira preventiva,  non deberán enviar aos alumnos ao centro nos vindeiros días. O Centro de Seguemento de Contactos (CSC) poñerase en contacto coas familias coa finalidade de facer un seguemento do caso e daranlles indicacións do proceso a seguir, que probablemente será de confinamento domiciliario.
O resto do alumnado doutras aulas e cursos do centro virá coa normalidade que a situación actual esixe: extremando as medidas de alerta, hixiene e distanzamento.
Desde o colexio nestes momentos queremos transmitir moito ánimo a todas as familias.
Un saúdo.
A dirección do centro.