« Mércores Marzo 01, 2023 »
Mér
Start: 01/03/2023 09:54

O prazo de presentación de solicitudes estará aberto dende o 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive) para todo o alumnado de novo ingreso do curso 2023/24

• Alumnado de 4º educación infantil (3 anos): precisa entregar a solicitude (ED550B) e documento acreditativo da idade do/a alumno/a.

• Alumnado de outros cursos procedente doutro centro: (ED550B), documento acreditativo da idade e certificado de matrícula do/a alumno/a.

A solicitude pódese presentar presencialmente na secretaría do centro ou telemáticamente a través da aplicación "admisionalumnado" para o que é preciso ter a chave 365 ou certificado dixital.

O modelo pódese descargar nas ligazóns a continuación ou recollela no centro (conserxería ou secretaría).

Modelo ED550B en galego

Modelo ED550B en castellano