Unha visita de dimensións astronómicas :) - Learning About Astronomy

O pasado 7 de abril tivemos o inmenso pracer de recibir a José Ángel Docobo Durántez (Catedrático de Universidad. Área de Astronomía y Astrofísica na USC, impulsor do Observatorio Astronómico Ramón María Aller e de moitos outros logros ao longo dunha dilatada e meritoria traxectoria laboral ) e Pedro Pablo Campo Díaz (doutor en Astronomía na USC e ligado tamén a numerosos proxectos xunto co profesor Docobo e outros compañeiros/as).

Esta actividade está entre as que deseñamos para o programa EduExchanges, de Seccións Bilingües, para compartir co alumnado do colexio co que establecemos o intercambio. A actividade en cuestión está relacionada co proxecto documental do centro, enfocado este curso na ciencia e coa conexión entre o Camiño de Santiago e a Vía Láctea. Estivo dirixida ao alumnado de 4º e 5º de EP, que a desfrutoi moito.

Aquí vos queda unha presentación para achegarvos a experiencia dalgún xeito.

Equipo de Dinamización de Seccións Bilingües do CEIP López Ferreiro