Relación Provisional de Admitidos 3º-4º-5º-6º (Fondo Libros)

Ver relación provisional de admitidos na convocatoria FONDO LIBROS 2016-2017

*Martes 12/07 Relación Definitiva (Posibles modificacións)

* Lembramos ás familias que a distribución de libros depende fundamentalmente de 2 factores:

• Nivel de renda (Ano Fiscal 2014 renda per cápita menor o igual 9000€ )
  • Dispoñibilidade de libros de texto no centro.
    • Non todo o alumnado de cursos precedentes deixa en depósito voluntariamente (non recibiron axudas) os libros.

- Exemplo 1 (Existen máis libros de texto que solicitudes = Todos levan libros de texto)

- Exemplo 2 (Existen menos libros de texto que solicitudes = Os libros repártense por criterio de renta ata esgotalos, no caso de que unha familia non teña libros de texto e teña unha renta per cápita inferior a 9000€ o centro mercaralle ao alumnado de 4 libros, no caso de que sexa inferior a 5400€ o mercaralle de 6 libros, no caso de rentas superiores a 9000€ as familias terán que sufragar os libros correspondentes)

provional_fondolibros.pdf113.75 KB