ANPA: Festivales de Fin de Curso

Queridas Familias: O vindeiro dia 14 de Xuño celebraremos a reunión Ordinaria da ANPA as 19 h. Cos seguintes puntos a tratar:

• Lectura e aprobación da acta anterior.
  • Lectura do estado de contas.
  • Proposta Maratón
  • Rogos e preguntas.

Pregamos fagan os pedidos de chándal para o ano que ven antes da finalización deste curso.

Os informamos tamén que a FESTA DE FIN DE CURSO DA ANPA terá lugar, se as condicións climáticas o permiten, o dia 3 de Xuño, de 16:30 a 20.30, contaremos con inchables, búfalo mecánico, e a FESTA DA ESCUMA. A merenda para os nenos estará incluída. Custo da festa:  Socios da ANPA: gratis  Non socios: 5€  Adultos: gratis Terán lugar as exhibicións das actividades extraescolares de baile moderno e taekwondo as cinco da tarde.

O dia 20 de Xuño celebrarase o FESTA DE FIN DE CURSO DA ANPA de 10 a 12h no multiusos de Chapela. Para o correcto desenvolvemento do mesmo establecéronse, xunto co equipo directivo do colexio as seguintes normas:

• Delimitarase unha zona exclusiva para alumnos e outra para pais.
  • En ningún momento os pais poderán acceder á zona dos alumnos.
  • Só poderán asistir dous membros por familia.

LÉMBRASE A COMUNIDADE EDUCATIVA QUE O VINDEIRO XOVES 26 E FESTIVO LOCAL E NON É LECTIVO