ANPA

Presidenta: Sandra Sousa Fernández

Secretaria: Marta Rey Lema

Tesoureira: Belén Sousa Fernández

Vogais: Gerardo Vázquez Rojo,  José Blanco Alborés, Leticia Castro Rojo, Lucía Lema Ordóñez e Xosé Ramón Ramos Fandiño

Abalar móbil

Prezadas familias:

Dende o CEIP Labarta Pose seguimos traballando para comunicarnos con vós.

Convidámosvos a baixar, se aínda non o tendes feito, a aplicación abalar aos vosos teléfonos móbiles para poder ver os boletíns de notas o vindeiro venres, 3 de abril.

Somos conscientes da fenda dixital e intentaremos, na medida do posible, solucionar as vosa dúbidas.

Este é o enlace, por se é do voso interese.

Un saúdo.

Abalar móbil

Prezadas familias:

Dende o CEIP Labarta Pose seguimos traballando para comunicarnos con vós.

Somos conscientes da fenda dixital e intentaremos na medida do posible solucionar as vosa dúbidas.

Este é o enlace, por se é do voso interese.

Un saúdo.

CONSTITUCIÓN DA ANPA CURSO 2020/21

A asociación de nais e pais deste centro que colabora e traballa de forma consensual co equipo directivo  está formada por:

PRESIDENTE: Xosé Ramón Ramos Fandiño

SECRETARIO: José Blanco Alborés

TESOUREIRA: Sonia Pose Canosa

VOGAIS:

Gerardo Vázquez Rojo

Marta Rey Lema

Vanesa Bras García

Diana Bargo da Silva

Rocío Trasmonte Castiñeira

Xogos novos para o patio.

Grazas de novo a nosa ANPA coma sempre tan colaboradora, que nos mercou estes xogos para o patio. Mirade que ben o pasan os nenos.

QUE PATIO MÁIS BONITO!!

Este curso a ANPA, tan colaboradora como de costume, agasallounos con novos xogos para o patio de infantil. Dámoslles as grazas todos nós e tamén ao Concello de Zas que se encargou da  colocación dos xogos e cubriu o chan cun material especial para evitar  golpes.

Grazas en nome de todos os nenos e nenas de Educación Infantil e tamén en nome de toda a comunidade educativa do CEIP Labarta Pose.

Mirade que ben o  pasan no recreo!!

XADREZ E INFORMÁTICA

Durante este curso 2013-2014, grazas a ANPA, todo o alumnado do CEIP LABARTA POSE pode disfrutar durante este segundo trimestre de actividades ao mediodía.

Como sempre, tan colaboradora, a ANPA do noso centro agasallou a todo o alumnado con dúas actividades, xadrez e informática as que os nenos e nenas que o desexan poden asistir de forma gratuita, un día á semana, despois do xantar e antes do inicio da xornada escolar da tarde.

Ademais agasalláronnos con novos xogos para a nosa ludoteca.

Grazas en nome de toda a comunidade educativa do centro, pola vosa colaboración e esforzo.

Asociación nais pais

A ANPA do CEIP Labarta Pose colabora estreitamente co equipo directivo e demais profesorado do centro en todas aquelas actividades nas que se solicita a súa axuda, tales como celebración do Nadal, Magosto, Letras Galegas, fin de curso.... asi como en todo o necesario para mellorar a calidade do noso centro.

Á disposición dos membros da comunidade educativa temos a directiva que está formada polas seguintes persoas:

PRESIDENTE: Pablo Mira Pérez

SECRETARIA: Sonia Pose Canosa