Skip to Content


ADMISIÓN CURSO 2018/19

Publicación de vacantes

Antes do 1 de Marzo

Prazo presentación solicitudes. A solicitude será única segundo ANEXO  II  que poderá ser  descargado  manualmente deste enlace ou da aplicación admisionalumnado.

Esta solicitude( de ámbolos xeitos ten que ser entregada no centro) ten que ir  acompañada dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia e de ser o caso convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

O anexo poderá recollerse tamén  na secretaría do centro.

1 ao 20 de Marzo

Presentación documentación ao baremo de ser necesario.

1 ao 24 Abril

Publicación listaxes definitivas admitidos.

Antes do 28 de Abril

Formalización matricula e documentación.

Entre o 22 e 30 Xuño

Normativa reguladora do proceso de admisión. 

Nota informativa do centro . Prema aquí

 

 

O horario para a entrega e recollida da documentación será de luns a venres de 9.30 a 10.20 horas.



Os vales concedidos para as axudas de adquisición de libros de texto e material escolar que non foron recollidas os días 6 e 7 de Xullo recolleránse a partires do 1 de Setembro



 

ADMISIÓN CURSO 2017/18

Publicación de vacantes

Antes do 1 de Marzo

Prazo presentación solicitudes. A solicitude será única segundo ( Anexo I ), que poderá ser  descargado  manualmente deste enlace ou da aplicación admisionalumnado.

Esta solicitude( de ámbolos xeitos ten que ser entregada no centro) ten que ir  acompañada dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia e de ser o caso convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

O anexo poderá recollerse tamén  na secretaría do centro.

1 ao 20 de Marzo

Presentación documentación ao baremo 

1 ao 24 Abril

Publicación listaxes provisionais de admitidos   

Antes do 28 de Abril

Publicación de listaxe definitiva 

Antes do 10 de Maio

Formalización matricula e documentación

Entre o 22 e 30 Xuño

Normativa reguladora do proceso de admisión. Prema nos arquivos adxuntos.

Nota informativa do centro . Prema aquí

O horario de secretaría é de luns a venres de 9.30 a 10.20.



O prazo para a presentación de solicitudes de admisión daqueles alumnos que queiran formalizar matrícula no noso centro abranguerá do 1 ao 29 de Marzo.

 

ADMISIÓN CURSO 2016/2017

Publicación de vacantes

Antes do 1 de Marzo


Prazo presentación solicitudes ( Anexo II acompañado dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia). Tamén a vosa disposición na secretaría do centro


1 ao 29 de Marzo

Presentación documentación ao baremo 

1 ao 20 Abril


Publicación listaxes provisionais de admitidos  


Antes do 24 de Abril


Publicación de listaxe definitiva 


Antes do 8 de Maio


Formalización matricula e documentación


Entre o 22 e 30 Xuño

Normativa reguladora do proceso de admisión. Prema aquí

Nota informativa do centro . Prema aquí

 

Lembren que o horario de secretaría é de 9.30 a 10.20 de Luns a Venres.



Todo o alumnado de 3º de primaria para o curso 2015/16 recibe os libros do Fondo Solidario. Aínda que algúns alumnos/as non se lles asignou o libro de Relixión Católica, non teñen que mercalo.

A totalidade do alumnado de 3º terá que mercar o libro de inglés "ACTIVITY BOOK" por non entrar este no sistema de axudas ao ser un libro no que escriben.



 


ADMISIÓN CURSO 2015/16


Prazo presentación solicitudes ( Anexo II acompañado dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia)


1 ao 20 de Marzo


Presentación documentación


23 Marzo- 13 Abril


Publicación listaxes provisionais de admitidos e non admitidos(LISTADO PROVISIONAL)


Antes do 25 de Abril


Publicación de listaxe definitiva (LISTADO DEFINITIVO)


Antes do 15 de Maio


Formalización matricula( Anexo III)


Entre o 20 e 30 Xuño



                       

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut