ADMISIÓN CURSO 2018/19 |
|
Publicación de vacantes |
Antes do 1 de Marzo |
Prazo presentación solicitudes. A solicitude será única segundo ANEXO II que poderá ser descargado manualmente deste enlace ou da aplicación admisionalumnado. Esta solicitude( de ámbolos xeitos ten que ser entregada no centro) ten que ir acompañada dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia e de ser o caso convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio. O anexo poderá recollerse tamén na secretaría do centro. |
1 ao 20 de Marzo |
Presentación documentación ao baremo de ser necesario. |
1 ao 24 Abril |
Antes do 28 de Abril |
|
Formalización matricula e documentación. |
Entre o 22 e 30 Xuño |
Normativa reguladora do proceso de admisión.
|
|
Nota informativa do centro . Prema aquí |
O horario para a entrega e recollida da documentación será de luns a venres de 9.30 a 10.20 horas.
Os vales concedidos para as axudas de adquisición de libros de texto e material escolar que non foron recollidas os días 6 e 7 de Xullo recolleránse a partires do 1 de Setembro
ADMISIÓN CURSO 2017/18 |
|
Publicación de vacantes |
Antes do 1 de Marzo |
Prazo presentación solicitudes. A solicitude será única segundo ( Anexo I ), que poderá ser descargado manualmente deste enlace ou da aplicación admisionalumnado. Esta solicitude( de ámbolos xeitos ten que ser entregada no centro) ten que ir acompañada dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia e de ser o caso convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio. O anexo poderá recollerse tamén na secretaría do centro. |
1 ao 20 de Marzo |
Presentación documentación ao baremo |
1 ao 24 Abril |
Publicación listaxes provisionais de admitidos |
Antes do 28 de Abril |
Publicación de listaxe definitiva |
Antes do 10 de Maio |
Formalización matricula e documentación |
Entre o 22 e 30 Xuño |
Normativa reguladora do proceso de admisión. Prema nos arquivos adxuntos. |
|
Nota informativa do centro . Prema aquí |
O horario de secretaría é de luns a venres de 9.30 a 10.20.
O prazo para a presentación de solicitudes de admisión daqueles alumnos que queiran formalizar matrícula no noso centro abranguerá do 1 ao 29 de Marzo.
ADMISIÓN CURSO 2016/2017 |
|
Publicación de vacantes |
Antes do 1 de Marzo |
Prazo presentación solicitudes ( Anexo II acompañado dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia). Tamén a vosa disposición na secretaría do centro |
1 ao 29 de Marzo |
Presentación documentación ao baremo |
1 ao 20 Abril |
Publicación listaxes provisionais de admitidos |
Antes do 24 de Abril |
Publicación de listaxe definitiva |
Antes do 8 de Maio |
Formalización matricula e documentación |
Entre o 22 e 30 Xuño |
Normativa reguladora do proceso de admisión. Prema aquí |
|
Nota informativa do centro . Prema aquí |
Lembren que o horario de secretaría é de 9.30 a 10.20 de Luns a Venres.
Todo o alumnado de 3º de primaria para o curso 2015/16 recibe os libros do Fondo Solidario. Aínda que algúns alumnos/as non se lles asignou o libro de Relixión Católica, non teñen que mercalo.
A totalidade do alumnado de 3º terá que mercar o libro de inglés "ACTIVITY BOOK" por non entrar este no sistema de axudas ao ser un libro no que escriben.
ADMISIÓN CURSO 2015/16
|
|
Prazo presentación solicitudes ( Anexo II acompañado dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia)
|
1 ao 20 de Marzo
|
Presentación documentación
|
23 Marzo- 13 Abril
|
Publicación listaxes provisionais de admitidos e non admitidos(LISTADO PROVISIONAL)
|
Antes do 25 de Abril
|
Publicación de listaxe definitiva (LISTADO DEFINITIVO)
|
Antes do 15 de Maio
|
Formalización matricula( Anexo III)
|
Entre o 20 e 30 Xuño
|